Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aplinkos ministras Valentinas Mazuronis važinės nauju automobiliu, nes dabartinį taisyti per brangu

Naują brangų automobilį pasišovusi pirkti Aplinkos ministerija neslepia, kad jis skirtas ministro Valentino Mazuronio kelionėms. Anot ministerijos atstovų, pasibaigus šiuo metu eksploatuojamo 2005 m. „Audi A6“ garantinio aptarnavimo laikotarpiui, jo remontas tapo per brangus. Pigiau pirkti naują.
„Audi A6“
Jei ministras išsirinks „Audi A6“, važinės tokia mašina. / Gamintojo nuotr.

Spalio 16 d. paskelbto konkurso sąlygose nurodyta, kad tai turi būti keturių durų sedanas su dyzeliniu ne mažesnės kaip 170 kW galios varikliu ir visų keturių ratų pavara. Automobilis turi būti ne mažesnės kaip E2 klasės, kuriai pagal UAB „Auto Tyrimai“ rinkos klasifikaciją priskiriami prestižiniai dideli automobiliai.  

Realiausi pretendentai pagal minėtas sąlygas yra 5 serijos BMW, E klasės „Mercedes-Benz“ ir naujos kartos „Audi A6“. 

Kaip 15min.lt informavo Aplinkos ministerijos Visuomenės informavimo skyriaus vedėjas Paulius Paulaitis, gautų pasiūlymų vokai dar neatplėšti, bet pirkimas vykdomas mažiausios kainos principu – bus pasirinktas pigiausias reikalavimus atitinkamas pasiūlymas. 

Senojo automobilio taisymui per metus išleidžiama 16 tūkst. Lt.

Seną automobilį per brangu taisyti

Anot jo, šiuo metu 2005 m. pagamintas „Audi A6“ jau nebėra tinkamas eksploatuoti. Pasenęs automobilis dažnai genda, todėl jį nuolat reikia taisyti, o pasibaigus garantinio aptarnavimo laikotarpiui tai yra labai brangu.

Pavyzdžiui, nuo 2012 m. birželio iki 2013 m. birželio automobilio taisymas ministerijai kainavo 16,308 Lt. Palyginimui, metais senesnio ministerijai priklausančio „Ford Mondeo“ remontas per tą patį laikotarpį kainavo apie 7000 Lt.

P.Paulaitis pasakojo, kad buvo svarstoma idėja įsigyti elektromobilį, bet jos atsisakyta, nes priimant sprendimą pirkti automobilį Lietuvoje dar nebuvo nei vieno elektromobilių gamintojų atstovo. Garantinio aptarnavimo atveju būtų reikėję automobilį gabenti taisyti į užsienį.

„Elektromobilių gamintojai negali pasiūlyti norimos klasės automobilio modelio. Taip pat buvo nuspręsta, kad elektromobilių įkrovimo stotelių tinklas Lietuvoje išplėstas nepakankamai ir vienu užkrovimu elektromobilis negalėtų nuvažiuoti reikiamo atstumo“, – aiškino ministerijos atstovas. 

Anot P.Paulaičio, hibridiniai modeliai buvo atmesti dėl didesnės kainos, o abejomis ašimis varomi  modeliai pasirinkti dėl didesnio saugumo. 

„Ministerija, parūpindama ministrui tarnybinį automobilį, turi užtikrinti ne tik, kad jis pasiektų tašką B, bet kad jis iki jo nuvyktų saugiai“, – aiškino P.Paulaitis.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius