Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Atšilęs oras ir sugadinta greitojo krovimo stotelė: atėjo ekonomijos laikas!

Greitojo įkrovimo stotelę Vilniaus centre kažkas sugadino. Teks naudotis butiniais elektros lizdais ir šiuo krovikliu
Greitojo įkrovimo stotelę Vilniaus centre kažkas sugadino. Teks naudotis butiniais elektros lizdais ir šiuo krovikliu
Šaltinis: gazas.lt
0
A A

Šalčio nepavyks pavadinti automobilio draugu. Gal išskyrus faktą, kad neigiamoje temperatūroje lėtėja arba visai nevyksta metalinių dalių korozija, niekuo pasidžiaugti negalime.

Elektromobiliai, kaip ir įprasti automobiliai, yra jautrūs šalčiui. Tik jie tai tiksliau suskaičiuoja ir aiškiau parodo, pateikdami akumuliatoriuose esančios energijos išraišką nuvažiuojamais kilometrais.

Spaudžiant -10 laipsnių šaltukui, mano „Nissan Leaf“ vidutinės sąnaudos siekė apie 28 kWh/100 kilometrų. Tai – visiškai netaupant energijos: jaukiai šiltu salonu, džiaugiantis gamykline „Bose“ garso aparatūra ir džiaugiantis elektros variklio žvitrumu. Vertinant brangiausiais tarifais, 100 kilometrų kelio nuvažiuoti kainuotų apie 13 litų.

Oro temperatūrai priartėjus prie teigiamos, „Leaf“ energijos sąnaudos sumažėjo beveik trečdaliu, iki 20-21 kWh/100 km
Oro temperatūrai priartėjus prie teigiamos, „Leaf“ energijos sąnaudos sumažėjo beveik trečdaliu, iki 20-21 kWh/100 km

Temperatūrai priartėjus prie 0 laipsnių, negalėjau nepastebėti energijos sąnaudų sumažėjimo: net be didelių pastangų vidutinės „Leaf“ sąnaudos sumažėjo iki 21 kWh/100 km. Arba iki maždaug 10 litų šimtui kilometrų kelio, skaičiuojant brangiausiu tarifu.

Akivaizdžiai matyti, kad dabar salono šildytuvas turi mažiau darbo. Šilumos siurblys, šildantis „Nissan Leaf“ saloną, yra labai ekonomiškas, bet būtent jis šaltyje sunaudoja nemažą dalį – apie šeštadalį akumuliatoriaus energijos.

Greitojo įkrovimo stotelę Vilniaus centre kažkas sugadino. Teks naudotis butiniais elektros lizdais ir šiuo krovikliu
Greitojo įkrovimo stotelę Vilniaus centre kažkas sugadino. Teks naudotis butiniais elektros lizdais ir šiuo krovikliu

Savo energijos sąnaudas dokumentuoju Spritmonitor.de puslapyje, kurį rekomenduoju kiekvienam, norinčiam labai tiksliai skaičiuoti savo degalų sąnaudas. Mano „Leaf“ energijos ataskaita yra šiuo adresu.

Atšilus orams, pradėjau registruoti pagerėjusius ekonominius rezultatus. Su 94 procentais įkrautu akumuliatoriumi mieste be vargo pavyko įveikti 90 kilometrų atstumą. Netaupant ir grūdantis spūstyse.

O dabar pasidarė įdomu važinėti, įjungus „Eco“ režimą. Jis sumažina akceleratoriaus jautrumą, padidina klimato kontrolės sistemos efektyvumą ir regeneruoja daugiau riedančio automobilio energijos, taip maždaug dešimtadaliu padidindamas viena įkrova nuvažiuojamą atstumą. Ėmiau eksperimentuoti su protingai efektyviu važiavimu.

Pasirodo, pačiu laiku, nes mano pagrindinis energijos šaltinis – greitojo įkrovimo stotelė Vilniaus centre buvo kažkieno sugadinta. Neapibrėžtam laikui. Ir aš nebeturiu galimybės per pusvalandį įkrauti vienai - dviem dienom pakankamo energijos kiekio. Dabar reikės visos nakties...

3. „Leaf“ su 94 procentais įkrautu akumuliatoriumi mieste įveikė 90 kilometrų atstumą. Važiuojant visiškai netaupiu režimu
3. „Leaf“ su 94 procentais įkrautu akumuliatoriumi mieste įveikė 90 kilometrų atstumą. Važiuojant visiškai netaupiu režimu

Mieli interneto troliai, gerbiami pesimistai ir brangūs viskoskeptikai, išmušė jūsų valanda!

Gyvendamas daugiabutyje, negaliu naudotis krovimui tinkamu elektros lizdu. Energijos vienai dienai dar pakaks, bet tuomet eisiu su kištuku rankose ieškoti laimės.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas