-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atvykęs į „Regitrą“ liko it musę kandęs: neužsiregistravai iš anksto – teks grįžti kitą kartą

„Norėčiau perspėti visus VĮ „Regitros“ klientus su jos darbo ypatumais ir būti pasiruošusiems, kad darbo metu nebus aptarnauti“, – taip kategoriškai savo laišką 15min redakcijai pradeda skaitytojas. Vyras teigia, kad atvykus į skyrių Kaune, Dainavoje, įvažiavimo vartai į patikros teritoriją buvo užrakinti ir jo niekas neaptarnavo. Ir tai dar ne viskas – teko nemažai pasiginčyti su darbuotojais. O „Regitra“ teigia, kad nemalonumų būtų išvengta, jei vyras būtų užsiregistravęs internetu.
„Regitra“
„Regitra“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Kadangi ant įvažiavimo į teritoriją tvoros buvo nurodytas priėmimo laikas iki 16:45 val., nuėjau pas darbuotojus, kad priimtų patikrai mano dokumentus. Darbuotojai kategoriškai atsisakė priimti dokumentus ir leisti automobiliui įvažiuoti į patikros/apžiūros aikštelę, kadangi vartai jau buvo uždaryti, ir teigė, kad nė vienas iš jų tikrai neis jų atidaryti“, – sako vyras.

Jo teigimu, darbuotojai nesutiko priimti dokumentų net ir pasakius, kad atvyko iš kito miesto ir neturėtų kur apsistoti. O ir automobilis buvo dar be valstybinių numerių. Tai reiškia, kad juo niekur važiuoti jis taip pat negalėtų.

„Tik nusijuokė ir pasakė, kad čia jau ne jų problema ir, kad čia kiekvieną dieną tokių būna kiek tik nori. Priminus jiems, kad šiuo metu yra tik 16.05 val., o priėmimo laikas ant vartų yra nurodytas iki 16:45 val., visi patalpoje buvę darbuotojai tik nusijuokė ir pasakė, kad turi savo taisykles ir paprašė išeiti iš tarnybinės patalpos“, – pasakoja skaitytojas.

Ir nuotykiai dar nesibaigė. Kadangi darbe jau nebuvo skyriaus vadovo, buvo pakviestas jį pavaduojantis žmogus, tačiau ir jam darbuotojai nepakluso.

„Paaiškinus jam visą situaciją, kartu nuėjome į pirmą aukštą pas darbuotojus. Vyr. specialistas paprašė įleisti automobilį į teritoriją ir jį patikrinti. Visi patalpoje buvę darbuotojai kategoriškai atsisakė tai padaryti ir man dalyvaujant vyr. specialistui pasakė „jeigu tu nori – tai eik ir daryk“. Po šių žodžių jis uždarė duris ir pasakė, kad nieko negali padaryti, o pats netikrins“, – pasakoja vyras.

Neapsikentęs vyras paprašė parašyti raštišką atsisakymą atlikti paslaugą. Sutiko ne taip lengvai. Tačiau visgi pavyko gauti patvirtinimą. Tiesa, ne tokį, kokio tikėjosi.

„Niekaip negalėjo sugalvoti, ką parašyti, tada puolė skambinti ir konsultuotis tai su vienu, tai su kitu asmeniu. Vis išeidavo į kitą patalpą su kažkuo pašnekėti. Visas atsisakymo rašymas truko ilgiau negu valandą laiko. Gavęs atsakymą likau nustebintas: ten rašoma, kad dėl didelio darbo krūvio nuo 16 valandos patikros vartai buvo uždaryti ir daugiau automobilių nepriima“, – nuostabos neslėpė vyras.

„Regitra“ pataria registruotis iš anksto

Pasak „Regitros“ atstovės, Kaunas yra antroje vietoje pagal aptarnaujamų klientų skaičių visoje Lietuvoje, todėl šiame mieste yra įsteigti net du „Regitros“ padaliniai. Kauno Dainavos grupėje per dieną atliekama beveik 300 operacijų, susijusių vien su transporto priemonių registracija. O sprendimą neaptarnauti atvykusio žmogaus pateisino dideliu darbo kiekiu.

„Kalbant konkrečiai apie skaitytojo minimą situaciją, liepos 9 d., antradienį, Kauno Dainavos grupėje iš viso buvo atliktos 289 transporto priemonių registracijos operacijos. Būtent antradieniais – pirmąją savaitės darbo dieną – sulaukiama didesnio klientų srauto, o eilės dažniausiai susidaro po pietų. Minimą dieną prie transporto priemonių registracijos paslaugų langelių dirbo 7 įmonės darbuotojai. Dar 4 transporto priemonių registracijos specialistai dirbo aikštelėje, kurioje atliekamas transporto priemonių tapatumo nustatymas.

Artėjant darbo pabaigai, aikštelėje buvo apie 12-14 transporto priemonių, kurias darbuotojai tikrino iki 17 val., t. y. ilgiau nei numatytas klientų priėmimo laikas. Atsižvelgiant į tai, jog buvo sulaukta nemažo klientų srauto, o taip pat įvertinus, kad laukimo laikas buvo ilgesnis nei padalinio darbo laikas, remiantis įmonės Klientų aptarnavimo standartu, buvo priimtas sprendimas sustabdyti naujų klientų registraciją. Atsiprašome, jei klientai patyrė nepatogumų ir ateityje kviečiame pasinaudoti išankstinės registracijos galimybe“, – situaciją aiškina „Regitra“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius