-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi 80“ prieš „Nissan Sunny“. Senukai

„Audi 80“ – jau kultiniu tapęs automobilis Lietuvoje. Jį vairavo ir senjorai, ir vidutinė klasė, ir pasiturintys, ir gatvių vaikėzai. Net ir po tiek metų „Audi 80“ nėra visiškai pasenusi. Salonas yra kokybiškas ir iš ilgaamžių medžiagų. Jo stilistika panaši į šiuolaikinius modelius.
Audi 80 prieš Nissan Sunny
Audi 80 prieš Nissan Sunny

Patikimiausias „bulkos“ mazgas – vairo mechanizmas. Remontuoti jo beveik netenka. Kur kas kitaip su stabdžių sistema. Trūkinėja stabdžių žarnelės, greit susidėvi stabdžių diskai. Priekaištų vairuotojai turi termostatui. Kartais dėl jo kaltės perkaitinami varikliai. Kadangi jis nėra brangus, tai jį patartina keisti periodiškai kas metus.

Išmetimo sistema rūdija kaip ir kitose mašinose. Patartina ją keisti tik originaliomis detalėmis, nes neoriginalios laikys neilgai.

Pirmieji „Audi 80“ vairuotojai Lietuvoje stebėjosi, jog bagažinės spynelė įmontuota galiniame žibinte. Tokių įdomių sprendimų savo sovietiniuose automobiliuose jie nėra matę. Dėl spynelės ertmės ir kitų nesandarių vietų galiniai žibintai prisigaudo drėgmės ir pradeda rasoti. Pati bagažinė yra nedidelė – tik 400 litrų talpos. Net senesnės kartos „Audi 80“ turėjo didesnė bagažinę.

Galios ir ekonomiškumo santykis geriausiu laikomas 1,8 benzininio arba 1,6 dyzelinio variklio su turbina. Galingesni varikliai yra netaupūs, o su silpnesniais pasiekti 100km/h yra labai nuobodu ir tenka ilgai važiuoti.

Tuo metu Japonijoje buvo gaminamas nedidelis automobilis „Nissan Sunny“. Labiausiai žinomas dėl 2 dalykų: stulbinamo patikimumo ir rudžių. „Nissan Sunny“ nesusilaukė tokios didelės sėkmės, kaip „Audi“, tačiau tuos, kurie jį pasirinko, lepino savo atsidavimu.

Retas atvejis, jog šis automobilis nepraeitų techninės apžiūros. Jame tiesiog viskas veikė visada. Jei kas ir sugesdavo – tik nereikšminga smulkmena. Kai kurie vairuotojai net su nuostaba atsidūsta: „Tokių automobilių jau niekas negamina“. Ir iš tiesų, nėra jam pasitaikančių gedimų išskyrus rūdis. Rūdys automobilį pradėdavo „graužti“ nuo galinių arkų. Paskui slenksčius, priekinius sparnus ir t.t.

„Sunny“  salonas atrodo daug prasčiau, nei „Audi“. Apdaila klaiki, sėdynes nepatogios. Tikras vargas ilgose kelionėse. Varikliai, kurie turėjo grandinę paskirstymo mechanizme, atlaiko net 500 000km. Tada jau pradeda prašytis bent kažkokio remonto. Su dujomis šis automobilis draugauja labai gerai. Kai kas juokauja, jog net geriau, nei su benzinu.

Optimaliausias variantas – 1,6 benzininis variklis. Jis tikrai leis pašėlti gatvėse, o vidutiniškai suvartos tik 8 litrus kuro.

Tenka pripažinti, kad abiejų šių automobilių aukso amžius jau praėjo. „Audi“ gerbiama už jos saloną ir kėbulą, o „Nissan“ – už neužmušamus variklius ir patvarią važiuoklę. Net ir dabar galima rasti nedaužtų modelių ir jie galėtų tarnauti dar kelis metus tikrai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius