Dabar populiaru
Publikuota: 2020 spalio 28d. 20:08

COVID-19 „Regitroje“: serga 12 darbuotojų trijuose miestuose, perkeliama dalis egzaminų, keičiasi aptarnavimo tvarka

Atvirų durų diena „Regitroje“ (2019)
Josvydo Elinsko / 15min nuotr. / Atvirų durų diena „Regitroje“ (2019)

Tiesiogiai su visą pasaulį apėmusiu koronavirusu susidūrė ir VĮ „Regitra“. Įmonėje šiuo metu serga 12 darbuotojų: 8 Vilniuje, 3 – Kaune ir 1 Panevėžyje. Aštuoni iš jų – egzaminuotojai. Jau dabar žmonės raginami naudotis elektroninėmis paslaugomis, o ką daryti, jei to nepavyksta padaryti? Atvykusių į padalinius laukia pokyčiai.

COVID-19 serga 12 darbuotojų

Kaip 15min informavo „Regitros“ komunikacijos specialistė Emilija Bardauskienė, spalio 27 d. duomenimis, COVID-19 infekcija sirgo 10 įmonės darbuotojų.

„Iš jų 3 atvejai nustatyti Kauno filialo darbuotojams iš kurių vienas dirba egzaminuotoju, o kiti du – vairuotojo pažymėjimų išdavimo srityje. Likusieji 7 atvejai nustatyti egzaminuotojams Vilniuje. Visi atvejai fiksuoti tuose pačiuose dviejuose padaliniuose, t. y. Kaune esančiame padalinyje adresu Raudondvario pl. 234B ir Vilniuje Lentvario g. 7 įsikūrusiame filiale“, – antradienį teigė E.Bardauskienė.

Trečiadienį ryte paaiškėjo, kad koronavirusas patvirtintas dar dviems darbuotojams: vienas iš jų dirba Panevėžio filiale, o kitas – Vilniuje esančioje administracijoje. Abu užsikrėtimo atvejai čia yra pirmieji. Taigi iš viso „Regitroje“ šiuo metu patvirtinta 12 sergančiųjų.

Atliekami papildomi testai

Kitų miestų padaliniuose iki šiol COVID-19 atvejų darbuotojams nebuvo nustatyta. Specialistė pabrėžia, kad visiems šiuo metu egzaminuojantiems darbuotojams Vilniuje įmonės iniciatyva spalio 19 d. buvo atlikti COVID-19 testai, o spalio 23 d. jie buvo atlikti pakartotinai. Jų rezultatai – neigiami.

TAIP PAT SKAITYKITE: Dėl COVID-19 plitimo techninių apžiūrų stotyse atsirado naujovė – „antivirusinės“ stotelės

„Taip pat norėtume atkreipti dėmesį, kad pasitvirtinus koronaviruso atvejams įmonė nedelsiant apie tai informuoja Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą (NVSC). Kol laukiame informacijos iš NVSC, siekiant užtikrinti saugią įmonės veiklą, imamės savarankiškų priemonių: artimą kontaktą su sergančiuoju turėjusių darbuotojų prašome neatvykti į darbą, dezinfekuojame patalpas, testuojame darbuotojus“, – aiškina E.Bardauskienė.

Naudojamos visos apsaugos priemonės

E.Bardauskienė teigia, kad įmonė deda visas pastangas, siekdama užtikrinti darbuotojų ir klientų saugumą.

„Visi darbuotojai yra aprūpinti dezinfekcinėmis ir apsaugos priemonėmis. Atvykę į darbo vietą darbuotojai matuojasi savo kūno temperatūrą ir atidžiai stebi sveikatą. Pajutus ligos simptomus, prašoma neatvykti į darbą.

Siekiant valdyti viruso plitimo grėsmę, darbas padaliniuose organizuojamas taip, jog būtų užtikrintas kuo mažesnis fizinis kontaktas patalpose, o egzaminų automobiliuose yra įrengtos specialios pertvaros. Egzaminų automobiliai ir teorijos egzaminų klasės po kiekvieno egzamino vėdinami ir dezinfekuojami“, – teigia E.Bardauskienė.

Vilniuje perkeliama dalis praktikos egzaminų

Dėl susidariusios situacijos Vilniuje dalis suplanuotų praktikos egzaminų yra perkeliami į kitas dienas.

„Siekiant užtikrinti vairavimo egzaminų paslaugų teikimą, sostinėje ilginamas darbo laikas. Taip pat ieškoma sprendimų dėl papildomų darbo dienų. Su asmenimis, kuriems atšaukiami praktikos egzaminai, susisiekia įmonės darbuotojai ir pasiūlo kitus galimus laikus arba egzamino laikymą kitame artimiausiame padalinyje. Kitiems asmenims egzaminai, įskaitant ir teorijos, įvyks kaip suplanuota“, – teigia E.Bardauskienė.

Dar gegužę buvo nuspręsta Vilniuje būsimus vairuotojus egzaminuoti iš dviejų skirtingų vietų. Taigi, šiuo metu B kategorijos praktikos egzaminai Vilniuje vyksta Lentvario g. 7 ir Senajame Ukmergės kel. 4 esančiuose „Regitros“ padaliniuose.

O apie nedalyvavimą egzamine nebėra būtina pranešti likus 24 val. iki jo pradžios. Būsimi vairuotojai, kurie pajuto kokius nors ligos simptomus, kviečiami bet kuriuo metu atšaukti registraciją į egzaminą.

Keičiasi gyventojų aptarnavimas

Jau nuo pirmojo karantino paskelbimo iki dabar nemaža dalis paslaugų buvo perkelta į internetinę erdvę.

„Nuotoliniu būdu galima ne tik pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, bet ir užregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę ar pranešti apie jos pardavimą, užsisakyti naują registracijos liudijimą ir numerio ženklus bei kt.“, – pasakoja E.Bardauskienė.

O jei visgi klientams nėra galimybės paslaugų atlikti internetu, tuomet dėl vizito padalinyje reikėtų užsiregistruoti iš anksto, o neužsiregistravę asmenys aptarnaujami tik atsiradus laisvai vietai, t. y. kuomet iš anksto užsiregistravę klientai neatvyksta ar atšaukia savo vizitą.

Pasikeitimai klientų aptarnavimo erdvėse ir teorijos egzaminų klasėse

Atsižvelgiant į Vyriausybės nutarimą paslaugų teikimo vietose vienam asmeniui užtikrinti 10 m2 plotą, nuo šio pirmadienio, spalio 26 d., įmonės padaliniuose, patenkančiuose į tų savivaldybių teritorijas, kuriose paskelbtas karantinas, ribojamas vienu metu aptarnaujamų asmenų skaičius. Pavyzdžiui, jei klientų aptarnavimo salės plotas siekia 70 m2, tuomet aptarnaujama iki 7 klientų.

Šiuo metu karantinas paskelbtas 21 savivaldybėje.

O trečiadienį, spalio 28 d. 24 val. jis prasidės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, bei Šilalės, Širvintų, Telšių, Trakų ir Vilniaus rajonų savivaldybėse.

„Toks pat darbo organizavimo principas taikomas ir teorijos egzaminų klasėse. Pagal tai į priekį bus planuojamas egzaminų vietų skaičius. Taip pat dalis egzaminų bus vykdomi nenutrūkstamu srautu arba bus perkeliami į kitas dienas. Su asmenimis, kuriems bus atšaukti teorijos egzaminai, susisieks įmonės darbuotojai ir pasiūlys kitus galimus laikus. Kitiems asmenims egzaminai įvyks kaip suplanuota“, – teigia E.Bardauskienė.

Komentarai: 1

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiškai su „Norfa“

30 geriausių restoranų

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Gazas