Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gatvių remontai Vilniuje sukėlė klausimų: ar viskas vyksta pagal planą?

Vilniuje remontuojama daug esamų gatvių ir netgi tiesiamos kelios naujos. Kai kurie darbai vyksta gyventojams nė nepastebint – naktimis, tačiau dalis sukelia nepatogumų. Kai kurių skaitytojų teigimu – netgi labai didelių.
Naujos Santaros gatvės tiesimo darbai
Naujos Santaros gatvės tiesimo darbai / Viktorijos Savickos nuotr.

Vienas jų – naujai tiesiama Santaros gatvė. Tai – visiškai nauja atkarpa, sujungsianti Molėtų plentą ir Santariškių gatvę. Šiandien vairuotojai, norėdami iš vienos gatvės patekti į kitą, važiuoja daug šviesoforų turinčia Mokslininkų arba siaura ir dideliam eismui nepritaikyta Skersinės gatve.

Vykdant gatvės tiesimo darbus, 6 valandas per parą yra ribojamas eismas – nuo 9 iki 15 val. keturias eismo juostas turinti gatvė susiaurinama iki trijų. Tačiau 15min skaitytojai pastebėjo, kad ribojimų laikas kai kuriomis dienomis būna ištęstas ir dėl jų susidaro nemenkos spūstys, nes nuo Riešės pusės Vilniaus centro link rytais važiuoja tūkstančiai žmonių. Analogiška situacija popiet, kai žmonės grįžta namo.

Vilniaus miesto savivaldybės Saugaus eismo poskyrio vedėjas Marius Maldeikis užtikrino, kad per rytinį piką darbai važiuojamojoje dalyje nevykdomi, o patį objektą pabaigti numatyta 2018 metų kovo mėnesį.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Remontuojama Nemenčinės plento atkarpa
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Remontuojama Nemenčinės plento atkarpa

Kita situacija su Nemenčinės plento rekonstrukcija. Viena nelygiausių gatvių sostinėje šiemet sulauks geroko atnaujinimo: bus ne tik paklota nauja asfalto danga, bet ir įrengta tvora viduryje kelio bei vienoje jo pusėje nutiestas dviračių takas.

Tačiau vietos gyventojų buvo pastebėta, jog „nuskutus“ senąjį asfaltą ir užklojus naują dangą, ši buvo dar kartą nuimta. Kodėl taip daroma?

Vilniaus savivaldybės Susisiekimo komunikacijų skyriaus vedėjas Arūnas Visockas sakė, kad tai – eilinis darbų procesas.

„Buvusi danga buvo labai nusidėvėjusi ir nebebuvo galima išgauti jos lygumo bei reikiamo skersinio profilio ją nufrezuojant, buvo paklotas išlyginamasis sluoksnis. Šiuo metu danga frezuojama visu pločiu pagal parengtą frezavimo projektą, išgaunamas reikiamas skersinis nuolydis ir ant viršaus bus paklotas dėvimasis asfalto sluoksnis“, – aiškino A.Visockas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius