Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Geriausiojo Lietuvos vairuotojo 2011“ laurai – kauniečiui Mindaugui Bielikui

Sekmadienį vienos Kauno vairavimo mokyklos vadybininkas Mindaugas Bielikas minėjo savo 35 metų jubiliejų. Šventė jis ne šveisdamas šašlykus ir užgerdamas juos alumi, kas tokia proga tikrai nebūtų nuodėmė, o dalyvaudamas Lietuvos žurnalistų autoklubo, taip pat jubiliejinio, jau dešimtą kartą paeiliui surengto konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2011“ finale.
„Geriausias Lietuvos vairuotojas“
„Geriausias Lietuvos vairuotojas“ / Organizatorių nuotr.

Mindaugas nė kiek nesigailėjo gimtadienio šventę iškeitęs išvyka į Vilnių. Savo jubiliejui jis pasidovanojo bene įsimintiniausią dovaną – „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo“ titulą ir šią pergalę liudijančią Susisiekimo ministro taurę bei vieno iš renginio rėmėjų – puikių žieminių „Good Year“ 17 colių padangų komplektą.

Penktą kartą konkurse dalyvavęs ir pagaliau jį laimėjęs M.Bieliakas džiaugdamasis dovanomis sakė, jog jos matyt priversiančios nugalėtoją pakeisti automobilį, nes tokios padangos prašosi greitesnio ir galingesnio, nei nugalėtojas dabar važinėja. O šią įsimintiną akimirką Mindaugas žadėjo būtinai prisiminti ir lankydamasis Ženevos automobilių parodoje, į kurią kelialapį jam irgi užtikrino ši pergalė.

Organizatorių nuotr./Geriausias Lietuvos vairuotojas
Organizatorių nuotr./„Geriausias Lietuvos vairuotojas“

Konkurso nugalėtoju tapęs M.Bieliakas visose beveik penkias valandas užtrukusiose rungtyse surinko 203 taškus ir pranoko analogišką titulą prieš metus iškovojusį vilnietį Kęstutį Taškūną, kuriam antrąją vietą šįsyk užtikrino 192 taškai.

Nugalėtojų pakylos trečiąjį laiptelį užėmė dar vienas kaunietis, 180 taškų surinkęs Vidmantas Kupčinskas.

Pirmasis spalio sekmadienis kaip niekad buvo palankus kauniečiams. Konkurso nugalėtojo ir absoliučios įskaitos trečiojo prizininko gretas papildė ir dar viena šio miesto atstovė Solveiga Bubnelienė, tapusi moterų įskaitos nugalėtoja ir iškovojusi Lietuvos žurnalistų autoklubo taurę.  

Konkurso finale, neatsitiktinai pavadintame „Toyota Hybrid“ vardu ir vykusiame šalia Ukmergės gatvėje prieš ketverius metus įsikūrusios UAB „Mototoja“ teritorijoje,  pretendentams į geriausiojo vairuotojo titulą teko paprakaituoti kaip reikiant. Prieš renginį pakalbintas pernykštis nugalėtojas K.Taškūnas nesitikėjo šiemet pakartoti sėkmę. Priežastis – nuolat kylantis konkurso lygis ir varžovų alkis vairavimo teorijai ir praktikai.

24 renginio finalistams teko įveikti net aštuonias rungtis, kuriose teko pademonstruoti visą teorinį ir praktinį arsenalą. Konkurso nugalėtojas M.Bieliakas lemiamą persvarą susikrovė slalomo ir kitose tikslaus vairavimo rungtyse.

Organizatorių nuotr./Geriausias Lietuvos vairuotojas
Organizatorių nuotr./„Geriausias Lietuvos vairuotojas“

Taupaus važiavimo rungtį užtikrintai laimėjo K.Taškūnas, su „Toyota Auris Hybrid“ automobiliu pasiekęs 3,10 litro kuro sąnaudas 100 kilometrų, kai japonų gamintojai šiam automobiliui deklaruoja net aukštesnius – 3,8 litro parametrus. Gamintojų lūkesčius pranoko ir ketvirtąją absoliučios įskaitos vietą iškovojęs klaipėdietis Edgaras Liepa bei penktąją užėmęs vilnietis Justas Eimontas, 100 km suvartoję po 3,30 l.

Užduotį pakeisti (tiksliau, surasti) bekelės monstro „Toyota Land Cruiser“ atsarginį ratą įveikė tik kas trečias finalistas, tarp jų ir moterų įskaitos laimėtoja S.Bubnelienė.

Konkurso dalyviams labai patiko dar viena geros orientacijos ir puikaus automobilio jutimo reikalaujanti rungtis – su hibridiniu „Auris“ važiuoti tiksliu 70 km/val. greičiu, kai vairuotojas spidometro rodmenų nemato. Lygiai 70 km/val. greitį išvystė nugalėtojas ir trečiasis prizininkas bei dar viena dailiosios lyties atstovė vilnietė Jovita Danienė, o ir kiti finalistai perdaug neklydo.

„Džiaugiamės, kad konkursantų pamėgti ir mūsų siūlomi hibridiniai automobiliai tampa vis labiau žinomi. Įmonės atstovaujamų „Toyota“ ir „Lexus“ markių modeliai užima aukščiausias pozicijas tarp visų vertintų automobilių, tokių kaip šiandien rinkoje esantys, labiausiai aplinką tausojantys „Lexus CT 200h“, „Toyota Prius“, „iQ“, „Auris Hybrid“. Tai rodo, kad hibridinė technologija ne tik užtikrina mažesnes kuro sąnaudas, bet ir pranoksta įprastus variklius, ypač kalbant apie poveikį aplinkai ir taršą, – sveikindamas konkurso dalyvius ir prizininkus kalbėjo UAB „Mototoja“ direktorius Edmundas Povilauskas. – Daug dėmesio skiriame ir savo įmonės švarai, mokome darbuotojus dirbti atsakingai, rūšiuoti gamybos atliekas, kurių kaip žinia, automobilių aptarnavimo srityje nestinga. Mūsų pastangų kryptingumą įrodo ir šių metų pradžioje gautas aplinkosaugos ISO-14001 standartas.“

Organizatorių nuotr./Geriausias Lietuvos vairuotojas
Organizatorių nuotr./„Geriausias Lietuvos vairuotojas“

Konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius, sveikindamas nugalėtojus ir visus konkurso dalyvius, rėmėjus pasidžiaugė, kad tokie renginiai ir jų metu įgytos žinios neabejotinai kelia ne tik jų dalyvių meistriškumą, bet ir atsakomybę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius