Šio tyrimo autorius Matt Moore teigia: „hibridai yra 10 procentų sunkesni, nei tokie patys automobiliai su paprastais varikliais - tai ir suteikia pranašumą avarijos atveju“.
Kadangi hibridinių automobilių masė yra didesnė, nei tokių pačių automobilių su įprastais vidaus degimo varikliais, jie yra maždaug 25 procentais saugesni.
Tačiau pėstieji turi 20 procentų didesnę tikimybę pakliūti po hibridinio automobilio ratais dėl jo tylaus važiavimo.
Kitas svarbus faktorius – vairuotojas. Hibridinių automobilių vairuotojai dažniausiai įsijaučia į važiavimą taupiu režimu, todėl vairuoja daug atsargiau ir dėmesingiau, nei paprastų automobilių savininkai. Po atlikto tyrimo paskelbta išvada, jog kuro taupymas nereiškia, jog taupoma ir saugumo sąskaita.
Deja, pats populiariausias hibridinis automobilis „Toyota Prius“ nebuvo testuojamas, nes neturi analogo, kuris būtų varomas tik benzininiu varikliu.
Lentelėje pateikiamas poros to paties modelio automobilių su skirtinga pavara svorio palyginimas, kuriuo remiantis ir buvo atliekamas tyrimas.
Automobilis | Benzininės versijos svoris | Hibridinės versijos svoris |
Honda Accord | 1404 kg | 1620 kg |
Toyota Highlander | 1880 kg | 2025 kg |