Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įdomūs faktai apie „Ferrari“ ir „Lamborghini“, kuriuos verta žinoti

Žiūrint į juos, klausantis kurtinančio jų variklių gausmo ar sėdint jų viduje nesunku suprasti, kad jie yra kur kas daugiau nei vien tik sportiniai automobiliai. „Ferrari“ ir „Lamborghini“ – legendos, leidžiančios vairuotojams, keleiviams ir net praeiviams patirti nepamirštamus įspūdžius. Nors to pakanka, kad juos įsimylėtum, esama tokių faktų apie šiuos automobilius, kurie paskatins juos mylėti dar karščiau ir kuriuos verta žinoti kiekvienam automanui.
 „Lamborghini“ inovatorius „Asterion“
„Lamborghini“ inovatorius „Asterion“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ lietuviams liepos 16-17 d. padovanos galimybę ne tik pamatyti, bet ir išbandyti legendinius „Ferrari 458 Italia“ ir „Lamborghini Gallardo“ automobilius. Įmonė kviečia su legendomis susipažinti iš arčiau ir pristato 10 įdomių faktų, kurių galbūt dar nežinojote apie šiuos galiūnus.

1. Dauguma „Lamborghini“ automobilių modelių pavadinimų koridos garbei yra parenkami pagal kovinių bulių veisles, dėl to „Lamborghini“ pavadinimai yra ispanų, o ne italų kalba. Vienas tokių – „Gallardo“.

2. „Ferrari 458 Italia“ 2011 m. buvo pripažintas sportiškiausiu metų automobiliu.

3. Italijos policija „Lamborghini Gallardo“ naudoja donorų organų pervežimui. „Lamborghini“ padovanojo porą „Gallardo“ automobilių Italijos policijai.

„Ferrari 458 Italia“
„Ferrari 458 Italia“

4. „Lamborghini Gallardo“ gale esantis sparnas automatiškai keičia savo kampą priklausomai nuo greičio. Važiuojant greičiau nei 130 km/val. jis pasikelia į viršų ir sumažina oro pasipriešinimą praktiškai iki nulio, o sulėtėjus iki 80 km/val. sugrįžta į savo pradinę padėtį.

5. Žymusis „Ferrari“ logotipas, vaizduojantis žirgą, toli gražu nėra susijęs su greičiu ir galia. Šį simbolį naudojo grafas Francesco Baracca, Italijos karinių oro pajėgų asas. Adaptuodamas šį logotipą Enzo Ferrari nusprendė originalaus simbolio fono spalvą pakeisti į geltoną. Taip gimė dabartinis „Ferrari“ logotipas.

6. „Ferrari“ automobilių gamykla Antrojo pasaulinio karo metu buvo dukart subombarduota. Tuometinis Italijos režimas vertė „Ferrari“ gamyklą gaminti produkciją karo reikmėms, tad sąjungininkų pajėgos fabriką bombardavo 1944 m. lapkritį ir 1945 m. vasarį. Vis dėlto gamykla bombardavimus išgyveno ir veikia iki šiol.

Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Lamborghini Gallardo LP560-4“
Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Lamborghini Gallardo LP560-4“

7. „Lamborghini Gallardo“ patenka į brangiausių sportinių automobilių dešimtuką. Vieno tokio automobilio kaina siekia 233,5 tūkst. eurų.

8. „Ferrari“ automobilių gamyklą tikriausiai galima laikyti „žaliausia“ pasaulyje. Ne todėl, kad ji išskiria nedaug anglies dvideginio, o todėl, kad jos viduje yra... miškas.

9. „Lamborghini“ įkūrėjas pradėjo savo verslą, nes jam nepatiko jo „Ferrari“. Yra daug šios istorijos versijų, tačiau vyrauja tokia: Italijos traktorių gamyklos magnatas Ferruccio Lamborghini buvo nepatenkintas tuo, kaip persijungia pavaros „Ferrari“ automobilyje, kurį buvo neseniai nusipirkęs. Kai jis apie tai pasakė savo draugui Enzo Ferrari, pastarasis kaltinimus atmetė. Tuomet Ferruccio Lamborghini nusprendė, kad gali geriau, ir pradėjo savo vardo automobilių gamybą.

10. Frankas Sinatra yra kartą pasakęs: „Perki „Ferrari“ tuomet, kai nori kažkuo būti. „Lamborghini“ – tuomet, kai kažkas esi“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius