Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jamesas May: „Facebook“ ir „YouTube“ žlugdo laidą „Top Gear“

Vienas iš trijų „Top Gear“ laidos vedėju Jamesas May pripažino, kad pastaruoju metu vis labiau jų televizijos šou apie automobilius nukenčia nuo „Facebook“ bei „YouTube“ portaluose atskleidžiamų laidų siužetų vingių.
Šmaikščioji "Aukščiausios pavaros" Trijulė: Jamesas May, Jeremy Clarksonas ir Richardas Hammondas
Šmaikščioji "Aukščiausios pavaros" Trijulė: Jamesas May, Jeremy Clarksonas ir Richardas Hammondas / „Scanpix“ nuotr.

„Šiais laikais labai sunku nustebinti žmones per televizorių ekranus: viskas, ką darome viešoje vietoje yra filmuojama bei fotografuojama daugybės žmonių. Tokia medžiaga netrukus išplinta „Facebook“ ar „YouTube“ interneto svetainėse. Žmonės sužino, ką mes ketiname parodyti – dingsta intriga“, – teigia „Captain Slow“ (lėtasis kapitonas) pravarde vadinamas britas.

Ironizuodamas situaciją Jamesas pridūrė: „Ateityje mums beliks įsigyti automobilius už, sakykime, 500 svarų (2100 Lt), paskelbti maršrutą, kažkokias užduotis, o visą vaizdo medžiagą montuotojai susuks iš internete patalpintų nufilmuotų kadrų.“

Kokia jūsų nuomonė? Ar iš anksto žinodami, ką pamatysite naujajame, 19-ame „Top Gear“ sezone jo lauktumėte labiau, ar atvirkščiai – dingtų visa intriga?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius