Šiuo metu gamintojai siūlo net ir tokias sistemas kaip aktyvi greičio palaikymo sistema, kuri neleidžia priartėti per arti priešais važiuojamo automobilio. Tačiau ši ir panašios sistemos yra tik papildomos opcijos. Tarnybos pranešime teigiama, kad kai kurie elektroniniai pagalbininkai turėtų būtų jau standartinėje komplektacijoje.
28 proc. avarijų įvyksta vienam automobiliui įvažiavus į kito užpakalį, o 23 proc. – transporto priemonei nuvažiavus nuo kelio. 9 proc. – dėl netyčia ar nelaiku kertamos eismo juostos. Tarnyba tikina, kad nemaža dalis tokių eismo įvykių galėtų neįvykti minėtoms sistemoms esant standartinėse automobilių komplektacijose.
Tokių sistemų atsiradimas gerokai sumažintų ir avarijų, sukeliamų sunkvežimių, skaičių. NTST pranešime rašoma, sunkiojo transporto avarijų skaičių mažėjimui tai įtakos turėtų dar daugiau nei lengvųjų.