Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Jonas Gudauskas ekonomiškiausių vilkikų vairuotojų varžybose pasidalijo 4-6 vietas

„The Drivers‘ Fuel Challenge“ varžybos
Organizatorių nuotr. / „The Drivers‘ Fuel Challenge“ varžybos
Šaltinis: Specialiai GAZAS.LT iš Goteborgo
0
Skaitysiu vėliau
A A

Penktadienį Švedijoje vyksta „The Drivers Fuel Challenge“ finalas. Tai – ekonomiškumo varžybos, kuriose vilkikų iš viso pasaulio vairuotojai kovoja dėl kiekvieno lašo degalų ir stengiasi nuvažiuoti trasą su kiek įmanoma mažesniu degalų kiekiu. Tarp 23 finalo dalyvių pateko ir lietuvis Jonas Gudauskas, o puikiai pasirodęs pirmuose važiavimuose jis pateko į pusfinalį, kuriame turėjo pripažinti konkurentų pranašumą ir pasidalijo 4-6 vietas.

Atnaujinta 23:53. Ekonomiškiausių varžybose nugalėjo austras

Christianas Scheiflingeris artimiausius metus galės vadintis geriausiu vilkiko vairuotoju pasaulyje – superfinale jis daugiau nei 200 ml persvara aplenkė antrą vietą užėmusį suomį Tomį Roimolą, o šis – dar daugiau nei 200 ml pasirodė geriau nei Aare Muilas iš Estijos.

Vos 30 metų sulaukęs austras – vienas jauniausių dalyvių „The Drivers Fuel Challenge“ finale. Vilkiką jis vairuoja 8 metus, o jo mėgstamiausias – 750 AG „Volvo FH16“.

Atnaujinta 17:52. Finale – estas, suomis ir austras

Pusfinalio etape baigėsi J.Gutausko varžybos. Savo pusfinalio A grupėje užėmęs antrą vietą ir trasą su 460 AG vilkiku apvažiavęs sunaudodamas 2,54 l degalų, jis nusileido suomiui T.Roimola, kurio rezultatas – 2,48 l. Tokį patį rezultatą kaip lietuvis parodė ir rusas S.Martynovas, tačiau jis klasifikuojamas trečioje grupės vietoje dėl to, kad trasą apvažiavo lėčiau. J.Gudauskas joje užtruko 11 min. 58 sek., o rusas – 12 min. 9 sek.

Pusfinalio B grupėje nepralenkiamas buvo estas A.Muilas. Nuo jo rezultato, 2,71 l, konkurentai atsiliko daugiau nei dviem šimtais gramų. S.Carlssonui trasoje prireikė 2,95 l dyzelino, o O.Arnoldui – 2,97 l.

C pusfinalio grupėje geriausiai pasirodė ir į finalą iškopė austras Ch. Scheiflingeris. Jo rezultatas su 540 AG vilkiku – 2,69 l. F.Hernandezas atiliko penkiasdešimčia mililitrų (sunaudojo 2,74 l), o P.Pechukovas sunaudojo 2,97 l.

Netrukus po pusfinalio važiavimų įvyko ir finalas, tačiau jo rezultatai bus paskelbti vėlų penktadienio vakarą.

Jonas Gudauskas
Jonas Gudauskas

23 geriausieji – iš viso pasaulio

Dalyviai prieš pirmąjį etapą buvo burtų keliu suskirstyti į tris pogrupius, lietuvis kartu su dar 6 dalyviais pateko į C grupę. Jos dalyviai vairavo 540 AG išvystantį „Volvo FH16“ vilkiką.

Į pusfinalį iškopė trys geriausiai kiekviename pogrupyje pasirodę dalyviai. J.Gudauskas čia užėmė pirmą vietą, o kartu su juo į pusfinalį pateko šveicaras Oliveris Arnoldas ir Pavelas Pethukovas iš Kazachstano.

Lietuvis 6,9 km ilgio trasą su dviem sustojimais, daugybe posūkių, keliomis įkalnėmis ir nuokalnėmis bei 13 minučių laiko limitu įveikė sunkvežimiui suvartojus 2,79 l dyzelino. Jo artimiausių konkurentų rezultatai – 2,99 ir 3,09 l.

A pogrupyje geriausiai pasirodė Europos „The Drivers Fuel Challenge“ nugalėtojas estas Aare Muilas, 460 AG išvystančiu „Volvo FH16“ vilkiku sugebėjęs sunaudoti 2,52 l degalų. Antrą vietą užėmusio Francisko Hernandezo (Ispanija) rezultatas – 2,54 l, trečio likusio ruso Stanislavo Martynovo – 2,60.

B pogrupyje geriausias – šveicaras Christainas Scheiflingeris, 500 AG vilkiku „tilpęs“ į 2,61 l. Antrą vietą užėmė suomis Tomi Roimola su 2,77 l, trečią – švedas Stellanas Carlssonas su 2,78 l.

Visų dalyvaujančių vilkikų svoris vienodas – 40 tonų.

Išaiškinus geriausius devynis vairuotojus, jie buvo suskirstyti į tris naujas grupes, iš kurių po vieną dalyvį pateks į finalą.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas