Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kaip „Goodyear“ padangų protektoriaus gylį matavo ir nemokamus degalus dalino

„Goodyear Dunlop“ padangų protektoriaus gylio matavimo akcija
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / „Goodyear Dunlop“ padangų protektoriaus gylio matavimo akcija
Šaltinis: 15min
0
A A

Trečiadienį, spalio 12 d., „Goodyear Dunlop“ surengė padangų protektoriaus gylio matavimo akciją, kurios metu buvo dovanojami degalai. Tiek litrų, kiek milimetrų yra padangos protektoriuje.

Į vieną valandą trukusią akciją sostinės Ukmergės pr. „Statoil“ degalinėje atvyko apie 80 automobilių. Dar akcijai neprasidėjus prie degalinės nusidriekė netrumpa  automobilių eilė. Taip, nemokami degalai masina kaip bananai Sovietų Sąjungos laikais.

Akcijos organizatoriai „Goodyear Dunlop“ pastebėjo, kad susirinko ir labai senomis, ir labai nudėvėtomis padangomis apautų automobilių. Šiek tiek įdomios statistikos:

  • Seniausios akcijos metu pastebėtos padangos – 1996 metų gamybos;
  • Mažiausias užfiksuotas protektoriaus gylis – 1,5 mm vasarinėse padangose, 2,7 mm žieminėse;
  • 60 proc. vairuotojų paklausti atsakė, kad nežino, koks turi būti protektoriaus gylis;
  • 80 proc. vairuotojų teigia, kad slėgį padangose prižiūri reguliariai;
  • Per tris akcijos dienas patikrintos 148 automobilių padangos, 65 vairuotojams padovanoti degalai.

Mindaugas Jasiūnas iš „Goodyear Dunlop“ pasakojo, kad akcijos metu pastebėtos kelios padangos su vadinamaisiais guzais. „Važinėti padangomis, kurių nors viena yra su guzu – tas pats, kas važiuoti prisikabinus tiksinčią bombą. Net važiuojant lygiu, nepavojingu keliu, atsiranda pavojus – padanga gali sprogti. Žinoma, guzas guzui nelygu, tačiau tai yra silpnoji tokios padangos vieta.“

Akcijos metu pasitaikė ir automobilių su vasarinėmis padangomis ant vienos ašies, žieminėmis – ant kitos. Pagal galiojančius reikalavimus, ant abiejų automobilio ašių turi būti naudojamos vieno tipo padangos. Vairuotojai klaidingai mąsto, kad geresnis vienos ašies sukibimas juos išgelbės sudėtingose situacijose. Atvirkščiai – tokie automobiliai yra sunkiau kontroliuojami, o avarinės situacijos „iššaukiamos“ gerokai lengviau.

„Atrodo, kad vairuotojai nenusimano apie padangas. Pagrindinė sąlyga jiems – kad padanga važiuotų. Kiek ji atitinka reikalavimus, ir, svarbiausia, kiek ji yra saugi – nesirūpinama“, – nelinksma gaida savo įspūdžiais dalijosi M.Jasiūnas.

Ketvirtadienį ši akcija persikelia į Kauną.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas