Savivaldybės atstovai pažymi, kad vykdant viešojo transporto reformą buvo iš anksto numatyti gatvių platinimo darbai. Pirmuoju etapu gatvės buvo platintos Laisvės prospekto, Ukmergės ir Kalvarijų gatvės dalyse, antruoju – šiuos darbus planuojama atlikti Ozo, Olandų, Buivydiškių bei Kalvarijų gatvių atkarpose.
Pasak eismo specialistų, pirmiausia reikėjo išspręsti finansavimo klausimus, kadangi bet kokie infrastruktūriniai pakeitimai, ypač gatvių platinimas, kainuoja papildomas lėšas. Tik pabaigus visus parengiamuosius darbus – parengus projektus ir numačius finansavimo šaltinius, buvo galima pradėti antrąjį gatvių platinimą. Šiomis priemonėmis, dar net neįvykdžius viešojo transporto pertvarkos, buvo planuota pagerinti autobusų ir troleibusų greitį, kad viešuoju transportu būtų galima keliauti greičiau.
Vilniaus miesto savivaldybė primena, kad viešojo transporto optimizavimui buvo pradėta rengtis nuo 2008 metų. Tam parengtas Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialusis planas, prie kurio rengimo prisidėjo ir ekspertai iš Prancūzijos. Jį parengus eismo ir viešojo transporto specialistai daugiau nei metus keitė maršrutus, papildomai analizavo eismo srautus.