Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Automobilių kovos. Karšti italai – „Lamborghini Aventador“ ir „Ferrari 458 Italia“

Itališki superautomobiliai gerai žinomi ir geidžiami toli gražu ne tik Europoje. Kodėl? Tikrai ne vien dėl „Ferrari“ ir „Lamborghini“ vardų.
Kova Nr. 8 „Ferrari 458 Italia“ ir „Lamborghini Aventador“
Kova Nr. 8 „Ferrari 458 Italia“ ir „Lamborghini Aventador“ / Autoplius.lt montažas

2011 metais pristatytas ir dar net nepradėtas gaminti „Aventador“ pakeitė itin pasiteisinusį „Murcielago“. O štai „458 Italia“ buvo pradėtas gaminti, lyginant su „Lamborhgini“, senokai – 2009 metais. Jis pakeitė ne patį sėkmingiausią „Ferrari“ kūrinį F430.

Įdomu, kad visi pagrindiniai automobilio valdymo komponentai, tokie kaip valytuvai ar posūkiai, yra sudėti ant „458 Italia“ vairo – tai daro šį modelį ne tiek išskirtinį, kiek patogų. Visi prietaisai yra pasiekiami pirštu, tad abi rankos visada gali likti ant vairo, nesvarbu, ką norėtum padaryti – ar perjungti pakabos režimą iš „sportinio“ į „labai sportinį“, ar įjungti šviesas.

„Aventador“ savo ruožtu garsus unikalia kėbulo struktūra – itin daug šio automobilio detalių yra pagaminta iš lengvo ir tvirto anglies pluošto, kas leido 4,78 m ilgio automobiliui pasiekti 1 575 kg svorį bei, kaip teigiama, neįtikėtinas valdymo savybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius