Negana to, šie modeliai turėjo tik vienerias duris, kurios buvo montuojamos priekyje, o tų laikų transmisija neturėjo atbulinės pavaros. Taigi, tokia „mirties kapsule“ privažiavus prie pat sienos bei nesulaukus, kas automobilį nuo jos galėtų atstumti, galima ir numirti.
Visgi, šis „Drag“ lenktynėms paruoštas „Isotta“ yra kiek kitoks. Jis dėl prailgintos galinės dalies su milžinišku spoileriu yra bene dvigubai ilgesnis už bazinius tokius automobilius, tačiau įdomu tai, kad galinį ratą per dviejų laipsnių mechaninę transmisiją suka 8,2 litro V8 „Chevrolet“ jėgainė su mechaniniu kompresoriumi.
Teigiama, kad šio variklio generuojama galia siekia 730 AG. Galbūt visa tai nuskambės juokingai, tačiau šio motoro galia yra net 76 kartus didesnė nei bazinių „Isetta“ variklių (9,5 AG). Priekinius „dragsterio“ ratlankius, apautus „B. F. Goodrich“ padangomis laiko dabartinės kartos BMW M3 pakaba.
Pranašaujama, kad 1959-ųjų „BMW Isetta Dragster“ bus parduodamas „RM“ aukcione („RM Auctions“). Tikėtina, kad automobilio kaina išaugs iki 75-100 tūkst. JAV dolerių (193-257 tūkst. Lt).
Šioks toks pastebėjimas: jeigu ne masyvus spoileris, žiūrint į šį automobilį iš profilio būtų sunku suprasti, kur yra priekis, o kur – galas.