Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija: keliaujančius apylanka pasitinka šviesoforai

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) praneša, kad nuo spalio 18 dienos važiuojančius rekonstruojama kelio Vilnius-Utena atkarpa, pasitiks šviesoforai iš abiejų apylankos pusių. Tad patariama kelionei skirti ir kiek daugiau laiko, ypač penktadienio ir sekmadienio vakarą, kuomet automobilių srautai iš Vilniaus ir į jį yra didžiausi.
Kelias Vilnius-Utena
Kelias Vilnius-Utena / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Temos: 3 Eismas Vilnius Utena

„Dėl A14 kelio Vilnius–Utena rekonstravimo darbų, susiaurėjusioje važiuojamojoje dalyje (nuo 21.3 iki 21.65 km, iškart už apylankos) eismas reguliuojamas šviesoforu, greitis ribojamas iki 50 km/val.

Šie eismo pokyčiai numatyti nuo spalio 18 iki spalio 22 d. Atsiprašome vairuotojų už laikinus nepatogumus“, – praneša LAKD.

LAKD iliustr./Remontuojamas kelio Vilnius-Utena 2 km ruožas
LAKD iliustr./Remontuojamas kelio Vilnius-Utena 2 km ruožas

Taip pat galima rinktis maršrutą ir pro kitą pusę – važiuojant nuo Utenos galima pasukti į kelią link Nemenčinės ir tada į kelią (5256) link Palaukinės. Išlįsite ten pat, kaip ir važiuodami apylanka – kelyje A14. Tiesa, verta paminėti, kad šis kelias nėra asfaltuotas, tačiau juo važiuoja mažiau vairuotojų nei nurodoma apylanka. Taip ne tik aplenksite didžiąsias spūstis, bet ir sutaupysite laiko.

Google Maps iliustr./Kelias Utena-Vilnius
Google Maps iliustr./Kelias Utena-Vilnius

Darbai spartinami

Kaip anksčiau rašė BNS, prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos darbai yra spartinami, rugsėjį sakė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

„Darbai yra spartinami ir pagal numatyta programą, šiais metais turėtų būti realizuota mažiausiai 90 proc.“ – Seime per Vyriausybės valandą teigė ministras.

Konservatorius Edmundas Pupinis susisiekimo ministrą informavo apie gyventojų skundus dėl kelio Vilnius–Utena, nes buvo žadėta greičiau jį remontuoti.

Senai laukti kelio dalių rekonstravimo darbai prasidėjo šių metų pradžioje. 1985 metais pastatyto kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės.

Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi Automobilių kelių direkcija šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius