Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Klasikiniai automobiliai – geriausia investicija!

„Bugatti“
„Scanpix“ nuotr. / „Bugatti“
Šaltinis: 15min
0
A A

Tai tiesiog puiki investicija – dabar nusipirkę teisingai pasirinktą automobilį, po keliasdešimties metų jį galite parduoti gerokai brangiau. Tiek brangiau, kad tokių palūkanų jums nesumokės joks bankas.

Žinomas investuotojas Warrenas Buffetas, kai kurių šaltinių teigimu esantis trečias turtingiausiųjų planetos žmonių sąraše (jo turtas vertinamas 47 milijardais dolerių), investuodamas kartais irgi klysta. Tačiau vienos klaidos, padarytos prieš 30 metų, jis, ko gero, gailisi iki šiol.

Prieš 30 metų jam buvo pasiūlyta įsigyti milžinišką senovinių automobilių kolekciją. Už 1 400 automobilių (dauguma jų buvo pagaminta dar prieš Antrąjį pasaulinį karą) buvo prašoma vos milijono dolerių. W.Buffetas paabejojo ir galų gale atsisakė.

Po dešimties metų tik nedidelė dalis šios kolekcijos parduota aukcione už kvapą gniaužiančią 69 milijonų dolerių sumą. Tarp kolekcijos perlų buvo tokios retenybės kaip 1932 metais pagaminti „Rolls-Royce Salamanca“, „Bugatti Coupe“, ar 1913 metų „Pierce-Arrow“.

Šis pavyzdys rodo, kiek galima uždirbti protingai investuojant į senovinius automobilius. Dar iki šiol daugelis senų automobilių pardavėjų neįsivaizduoja, už kiek galima parduoti savo senienas.

Senovinių automobilių rinka mums galbūt nepastebima, tačiau itin didelė. Įvairiais skaičiavimais vien tik pernai pasaulyje buvo sudaryta oficialių sandorių už daugiau kaip 12 milijardų litų!

Kad klasikiniai automobiliai yra geresnė investicija negu auksas, rodo ir keletas pavyzdžių.

Auksas Londono biržoje 1980 metais kainavo 260 svarų už unciją. Dabar jis kainuoja 1 150 svarų. Taigi, jis per šiuo metus pabrango 4,4 karto.

1964 metų gamybos „Aston Martin DB5“ 1980 metais kainavo maždaug 10 000 svarų. Dabar už labai gerai išlaikytą egzempliorių galima gauti... 300 000 svarų! Šių metų „Goodwood“ senovinių automobilių parodos metu surengtame aukcione toks automobilis buvo parduotas už 348 000 svarų. Per tris dešimtmečius jis pabrango net 34,8 karto! Taigi, jeigu žinote, ką darote, investuoti į senovinius automobilius apsimoka beveik 9 kartus labiau negu į auksą!

Dar vienas pavyzdys: 1972 metų gamybos „Ferrari Dino 246GT“ 1980 metų kainomis kainavo mažiau nei 9 000 svarų. Dabar šį automobilį, net ne pačios geriausios būklės, galima parduoti už 150 000 svarų! Už geriau išsilaikiusius galima gauti dar daugiau.

1973 metų „Porsche Carrera RS 2.7“. Kaina prieš 30 metų – 9 000 svarų. Kaina dabar – ne mažiau nei 200 000.

1955 metų gamybos „Mercedes-Benz 300 SL Gullwing“. Kaina 1980 metais – 25 000 svarų. Dabar – iki 500 000. Už labai prastos kokybės egzempliorius mokama po 300 000.

Tiesa, yra vienas trūkumas. Reikia žinoti, ką pirkti. Ir pirkti geriausia tada, kai automobilis yra maždaug 8–10 metų. Tada jo rinkos vertė būna patraukliausia. Tiesa, teks jį palaikyti kur nors bent du dešimtmečius. Itin reti, mažomis serijomis gaminti automobiliai – beveik užtikrintas pelnas. Galbūt jūsų vaikams, o gal anūkams.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas