Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Mercedes-Benz“ E klasės bandymų diena

„Mercedes-Benz“ E klasės bandymų diena
M.Siruso/adfoto.lt nuotr. / „Mercedes-Benz“ E klasės bandymų diena
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Asociacijos „MB klubas“ – vienijančios „Mercedes-Benz“ automobilių mylėtojus Lietuvoje, nariai balandžio 16 dieną tradiciškai kaip ir kiekvieną pavasarį rinkosi tam, kad išbandytų ir palygintų skirtingus „Mercedes-Benz“ automobilius. Šiais metais, skirtingai nei ankstesniais metais, susipažinome ne su pačiais naujausiais „Mercedes-Benz“ modeliais, o su skirtingų metų populiariausiais E klasės automobiliais W123, W124, W210 ir W211.

„Mercedes-Benz“ E klasė, tai vidutinės klasės automobilis, rinkoje pasirodęs 1950-aisiais ir tapęs geriausiai parduodamu markės modeliu. Per 60 metų istoriją, buvo išleisti 8 šios klasės modeliai: W120 „Ponton“ (1953-1962), W110 „Fintail“ (1961-1968), W114/W115 „Stroke-8“ (1968-1976), W123 (1977-1985), W124 (1986-1995), W210 (1996-2002), W211 (2002-2009), W212 (nuo 2009 iki dabar). Jų buvo parduota daugiau kaip 10 milijonų. Ženklelis E kažkada reiškė „Einspritzung“ (vokiškai – degalų įpurškimas), tačiau dabar tai reiškia tiesiog klasę, kai nuo W124 modelio ši sistema pradėta naudoti visuose „Mercedes-Benz“.

Šiais metais bandymų diena prasidėjo kelias dienas prieš važiavimus. Pirmiausiai visi keturi automobiliai buvo apžiūrėti autoservise. Patikrinome automobilių techninę būklę, aptarėme ir palyginome atskirų modelių techninius skirtumus, privalumus ir problemas.

M.Siruso/adfoto.lt nuotr./„Mercedes-Benz“ E klasės bandymų diena
M.Siruso/adfoto.lt nuotr./„Mercedes-Benz“ E klasės bandymų diena

Šeštadienį tradiciškai susitikome prie „Mercedes-Benz“ atstovybės ir pajudėjome maršrutu link Grigiškių – autostrada, pro Balčiūnus ir Daubas – grįstu, vingiuotu keliu Trakų link. Kol visi pabandėme skirtingus automobilius atskirose kelio atkarpose nuvažiavome du ratus. Kiekvienas dalyvis pildydamas anketą automobilį vertino kaip vairuotojas, keleivis, sėdintis priekyje ir automobilio gale.

Susumavus rezultatus bendroje sumoje geriausiai buvo įvertintas W211, antroji vieta atiteko W123, trečioji W210, o ketvirtoji W124. Nors W123 buvo pripažintas gražiausiu ir patikimiausiu, tačiau liko paskutinėje vietoje vertinant saugumą, kur nepralenkiamas buvo W211.

Vertinant tiek vairuotojo vietos patogumą (sėdynę, vairą, prietaisus ir matomumą), tiek keleivio vietas naujasis W211 daugelyje kategorijų aplenkė konkurentus, kurių artimiausias buvo W123. Pastebėtina, kad šiose kategorijose mažiausiu balu įvertintas W124, pralaimėjęs visose srityse.

Daugeliui buvo maloniausias vairuoti W211, jis geriausiai įvertintas komforto, garso izoliacijos, stabilumo posūkiuose, stabdžių kategorijose, nors W123 naujausią modelį aplenkė vertinant vairo jautrumą ir pakabos minkštumą.

Apibendrindami rezultatus ir prisiminus ankstesniais metais bandytą W212, galime drąsiai pasakyti, jog „Mercedes-Benz“ neabejotinai tobulėjo ir tapo malonesnis vairuoti ir ekonomiškesnis su lyg kiekvienais metais. Tačiau senasis W123, užimdamas garbingą antrąją vietą, priminė, jog ne veltui šių automobilių buvo parduota net 2,3 mln. ir jis užimą garbingą vietą „Mercedes-Benz“ istorijoje.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas