Negana to, tokiu atveju jais negalima važinėti šaligatviais – jiems, kaip ir automobiliams, autobusams ir kitoms didesnėms transporto priemonėms, skirtos miesto gatvės.
Policijos departamento Komunikacijos skyriaus viršininko pavaduotojas Ramūnas Matonis teigia, kad šiuo metu policijos ekspertai aiškinasi naujųjų elektrinių dviračių galimybes ir kitą savaitę paaiškės, ar jie yra tinkami važinėjimui šaligatviais. Pagrindinis klaustukas čia – maksimalus greitis. Jeigu jis viršys 25 km/val. greitį, visus elektrorolerius teks įregistruoti, išimti numerius, apdrausti, o juos nuomojantis, kartu reikėtų ir šalmo.
Tačiau net jeigu paaiškės, kad naujųjų dviračių didžiausias greitis neviršija 25 km/val., šalmų davimas nuomininkams būtų teigiamas „Susisiekimo paslaugų“ žingsnis – dviračiai vis tik dar nėra įprastas dalykas automobilių vairuotojams, neretai jų nepastebintiems, o kartais jų buvimą tiesiog ignoruojantiems.
Be to, registracijos reikalaujančių transporto priemonių nuomos sistema yra kitokia nei paprastų dviračių. „Susisiekimo paslaugos“ įsigis 15 elektrorolerių, o dar daugiau jų planuojama turėti rudenį.
Anot savivaldybės atstovų, remiantis Vilniaus pavyzdžiu, artimiausiu metu analogiškos nuomos sistemos planuojamos Ispanijoje, Italijoje ar Didžiojoje Britanijoje.