Dabar populiaru
Publikuota: 2019 spalio 16d. 11:54

„Optifuel Challenge“ varžybose dalyvaujančio Eriko Sadausko teorijos rungtis neišgąsdino

Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr. / Renginio akimirka

Trečiadienį Prancūzijoje prasidėjo „Renault Trucks“ organizuojamas „Optifuel Challenge“ konkursas. Jame varžosi atrankinius etapus savo šalyse laimėję vilkikų vairuotojai, į Prancūziją atvykę iš 25 valstybių. Lietuvai čia atstovauja „MS Transport“ įmonėje dirbantis Erikas Sadauskas.

Antradienio vakarą organizatoriai ištraukė burtus, po kurių paaiškėjo komandų starto tvarka. Lietuva, kartu su Ukraina ir Estija, pateko į paskutinę, vėliausiai startuosiančią grupę. Lietuvio važiavimas numatytas 16.15 val. Lietuvos laiku.

Tačiau prieš visų grupių praktinį važiavimą dalyviai buvo pakviesti teorinei rungčiai. Jiems per 20 minučių reikėjo atsakyti į 20 klausimų, susijusių tiek su racionaliu važiavimu, tiek su kai kuriais techniniais dalykais.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

Erikas Sadauskas po teorinės dalies tvirtino, kad testą išsprendė per 13 minučių. Savo pasirinktų atsakymų variantų per likusį laiką jis nebetaisė. Pasak lietuvio, testas nebuvo itin sudėtingas.

„Klausimai pagrinde buvo apie vilkiką, apie ekonominį važiavimą, sūkius, įvairius momentus, galią. Šiek tiek buvo ir apie prietaisų skydelyje atsiradusias klaidas – ar užsidegus vienam ar kitam indikatoriui galima važiuoti toliau, ar reikia vykti į dirbtuves. Kai kurie klausimai buvo kiek klaidinantys. Sunkių klausimų irgi pakliuvo. Kelis atsakymus tiesiog spėjau. Šiaip klausimai nebuvo nei labai sunkūs, nei labai lengvi. Manau, kad sekėsi gerai“, – kalbėjo Erikas Sadauskas.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

Tiesa, teorinė varžybų dalis sudarys tik dešimt procentų visų balų, kuriuos galima surinkti šiose varžybose. Devyniasdešimt procentų galutinio rezultato lems praktinė rungtis.

Joje bus vertinami penki kriterijai – važiavimas žalių sūkių zonoje, stabdymas, nuriedėtas atstumas, o didžiąją skiriamų balų dalį sudarys degalų sąnaudos ir maršruto įveikimo laikas.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

„Optifuel Challenge“ dalyviams praktinio važiavimo maršrutas drieksis ne uždaroje trasoje, o gatvėmis ir keliais, tad rezultatą gali lemti ir įvairios kelyje pasitaikančios situacijos bei vairuotojo sugebėjimas prognozuoti jas.

Po teorinės užduoties Erikas Sadauskas ir kiti Lietuvos komandos nariai laiko tuščiai neleido – jie nusprendė sudalyvauti „Pit Stop“ rungtyje, kurioje visų šalių komandų atstovai varžosi, kas greičiau pakeis vilkiko ratą. Tiesa, ši užduotis į bendrą varžybų rezultatą nėra įskaičiuota ir tėra tik pramoginio pobūdžio.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

Pasaulinėse „Optifuel Challenge“ varžybose savo sugebėjimus demonstruos Alžyro, Belgijos, Bulgarijos, Čilės, Čekijos, Estijos, Prancūzijos, Vengrijos, Izraelio, Italijos, Latvijos, Liuksemburgo, Maroko, Lenkijos, Portugalijos, Serbijos ir Juodkalnijos, Slovakijos, Šveicarijos, Ispanijos, Tuniso, Turkijos, Ukrainos ir Didžiosios Britanijos atstovai.

Šių varžybų nugalėtojo laukia neeilinis prizas – geriausiai „Optifuel Challenge“ pasirodęs vairuotojas laimės „Renault Trucks T High 480“ vilkiką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

08:55
00:20
46:42

Esports namai

Lietuviškas verslas

Maistas

Parašykite atsiliepimą apie Gazas