Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

PER4M MAG: Reaktyvinė „Honda CRX“ taburetė

PER4M MAG: Reaktyvinė „Honda CRX“ taburetė
VAZZ nuotr. / PER4M MAG: Reaktyvinė „Honda CRX“ taburetė
Šaltinis: 15min
0
A A

Pasirodo gatvėje „kautis“ galima ir su baldais. Svarbu turėti fantazijos, nagingas galūnes ir maišą energijos. Su šia kombinacija paprasta Taburetė tampa Fotelių, Lovų, Laivų, Kibirų žudiku arba tiesiog – Reaktyvine Taburete.

Corniz und CRX aus Klaipėda in da House!

Kodėl pasirinkai savo projektui būtent Honda CRX? Tai buvo atsitiktinis pasirinkimas ar gerai apgalvotas sprendimas?

Antros kartos Honda CRX svajojau įsigyti nuo pat vaikystės, kai tik pirmą kartą pamačiau pravažiuojantį mieste. Patraukė tuo, kad jis kitoks nei kitos mašinos, mažas ir dinamiškas. Deja, išlaikius teises, mano pirmo automobilio pirkimo biudžetas sudarė tik 800 Lt, o antros kartos CRX (ne VTi) tada kainavo apie 6000 Lt, taigi teko įsigyti pirmosios kartos CRX‘ą. Užtiuningavęs „pirmuką“, jį pardaviau, o už gautus pinigus jau galėjau nusipirkti antros kartos CRX ir dar liko pinigų tolimesniam jo tobulinimui!

VAZZ nuotr./PER4M MAG: Reaktyvinė Honda CRX taburetė
VAZZ nuotr./PER4M MAG: Reaktyvinė „Honda CRX“ taburetė

Ar tobulinai automobilį jau žinodamas kokiems tikslams ji naudosi? Ar tiesiog buvo mintys padaryti automobiliuką „for fun“ pasivažinėjimui?

Perdarinėjau „antruką“ žinodamas, kam jis bus skirtas, norėjau sukurti akį traukiantį žaisliuką, kuris būtų naudojamas pagal paskirtį, t.y. su juo būtu Važiuojama, o ne tik gėrimasi pasistačius vitrinoje. Tai mano „kovinis“ automobilis.

Kokie tavo didžiausi pasiekimai su šiuo automobiliu?

Didžiausi pasiekimai - automobilių mėgėjiškose slalomo ir greituminio slalomo varžybose užimtos prizinės vietos. Svarbiausia, kad su standartiniu varikliu įveikiu ir galingesnius varžovus. Automobilio svoris taip pat labai svarbu, mašinos svorio mažinimas - didžiausias mano indėlis į šias pergales.

VAZZ nuotr./PER4M MAG: Reaktyvinė Honda CRX taburetė
VAZZ nuotr./PER4M MAG: Reaktyvinė „Honda CRX“ taburetė

Vadini savo automobilį „reaktyvine taburete“. Čia dėl automobilio formos? Ar tiesiog taip šovė į galvą?

Reaktyviniu foteliu jo vadinti negalima, nes komforto šitoje mašinoje nė su žiburiu nerasi. Tai - tiesiog greitas kibiras.

Linksmas, nestadartinis ar kuriozinis nuotykis su tavo Taburete?

Prieš du metus, sustojus gatvėje, ant kapoto užšoko dvi merginos ir pradėjo fotografuotis.

VAZZ nuotr./PER4M MAG: Reaktyvinė Honda CRX taburetė
VAZZ nuotr./PER4M MAG: Reaktyvinė „Honda CRX“ taburetė

Dažnai riedėdamas miesto gatvėmis pastebi žmonių žvilgsnius? Nesiūlė kas nors pirkti tavo kūrinį?

Buvo pasiūlymų, ir ne vienas, bet kol kas CRX‘as vis dar mano.

VAZZ nuotr./PER4M MAG: Reaktyvinė Honda CRX taburetė
VAZZ nuotr./PER4M MAG: Reaktyvinė „Honda CRX“ taburetė

Reaktyvinės Taburetės modlis‘tas:

Variklis:
- b16a2 variklis 1.6 VTI
- „King dragon“ oro filtras (atskirtas nuo variklio skyriaus)
- Akumuliatorius nukeltas į galą.

Kėbulas:
- Plastikinis VTi kapotas (nuimamas, tvirtinamas „Sabelt“ kapoto užraktais)
- Plastikiniai pūsti sparnai
- Pakoreguoti plastikiniai bamperiai
- Slenksčiai
- Nuimamas plastikinis galinis dangtis su spoileriu ir polikarbonatas vietoje stiklo (viskas sveria 5 kg), tvirtinamas „Sabelt“ kapoto užraktais
- Durelės išpjaustytos ir kai kuriose vietose pakeistos plastiku
- Plastikinis liukas (originalus liukas ir visa jo sistema išmesta – sutaupyta ~20kg)
- Bendras automobilio svoris - 800 kg.

Salonas
- Išmesta kas nereikalinga, palikta tik priekinė panelė ir dvi sėdynės (vamzdeliniai „lopšiai“)
- Nuskusta garso izoliacija nuo grindų ir visas salonas išdažytas balta spalva.
- Sumontuotas masės išjungėjas

Išmetimas
- Kolektorius 4-2-1
- 50 mm išmetimo vamzdis, kiek įmanoma išlygintas, be stačių kampų, be jokių originalių bakelių, paliktas tik paskutinis N1 tipo nerūdijančio plieno duslintuvo bakelis

Pakaba/stabdžiai
- H&R reguliuojamo aukscio ir kietumo coil‘oiveriai.
- 300 mm stabdžių diskai priekyje
- „Ferodo“ stabdžių kaladėles ir „Ferodo“ stabdžių skystis
- Armuotos stabdžių šlangelės
- R16 Borbet Type E ratlankiai/ Toyo PXT1R padangos

Ateity:
- „Cobra“ intake
- VTi stabdžių „swapas“, armuotos stabdžių šlangelės ir „ATE“ raižyti stabdžių diskai
- Homologuoti lankai
- Stabilizatoriai tarp amortizatorių (apatiniai ir viršutiniai)
- Galinių šoninių langų keitimas į lengvesnį polikarbonatą
- Lengvi R15 ratai

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas