Ir lenkia gana stipriai – hibridinis „Porsche“, į aplinką išmesdamas vieną gramą CO2, gauna 2.4 AG, tuo tarpu „Prius“ – vos 1.5 AG.
Žinoma, „Panamera“ niekad neprilygs japonų hečbekui siekiant kuo didesnės ekonomijos, tačiau galios potencialas pas vokiečių kūrinį – kur kas didesnis.
Tuo pačiu galima prisiminti ir Didžiosios Britanijos laidos „Top Gear“ atliktą testą, kuris parodė, kad lenktynių trasoje „Prius“ suvartoja daugiau degalų už „BMW M3“. Žinoma, tokiu atveju reikėtų prisiminti, kad tose „varžybose“ „Toyota“ važiavo ant savo galimybių ribos, tuo tarpu M3 – neišnaudodamas net trečdalio savo potencialo.
Tačiau paradoksas vis dėlto įdomus – ekonomija vis tik priklauso ne tiek nuo automobilio, kiek nuo jo savininko vairavimo stiliaus.