Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pretendentas tapti „Metų automobiliu“: „Renault Megane E-TECH“

Konkurse „Lietuvos metų automobilis 2023 m.“ dalyvauja 27 pretendentai. Abėcėlės tvarka pristatome visus automobilius, kovojančius dėl nugalėtojo karūnos. O jus kviečiame balsuojant išrinkti TAUTOS automobilį.
Megane E-Tech Electric
Megane E-Tech Electric / Renault nuotr.

Visa informacija apie automobilius, komisiją, renginius

Savo balsą už TAUTOS AUTOMOBILĮ skirkite čia.

„Megane E-TECH Electric“ yra pirmasis „Renault“ modelis, kuriame išnaudoti visi naujos, specialiai elektromobiliams sukurtos, CMF-EV platformos privalumai. Joje sumažintas variklio skyrius, nes elektriniai komponentai kompaktiškesni nei vidaus degimo variklių.

Be to, ši platforma suteikė galimybę pailginti važiuoklės bazę iki 2,68 m (bendras automobilio ilgis siekia 4,2 m, aukštis – 1,5 m), o ratus sumontuoti į platformos kampus: taip gauta papildoma erdvė keleiviams ir bagažui – papildomiems daiktams skirtų erdvių bendras tūris salone siekia 30 litrų, o bagažinės talpa nenulenkus sėdynių – 440 litrų.

Dėl iš esmės pakeistos važiuoklės ir vairo sistemos elektromobilio baterija sumontuota tiesiai po grindimis. Ji yra plonesnė nei kada nors anksčiau – 110 mm, o elektromobilio svorio centras yra 90 mm žemiau nei „Megane“ modelyje su vidaus degimo varikliu.

CMF-EV platforma leidžia našiau naudoti baterijose sukauptą energiją, toliau nuvažiuoti ir per trumpesnį laiką įkrauti elektromobilį.

Išorės dizainas – duoklė bene madingiausiam šiuo metu automobilių rinkos kėbulo tipui, miesto visureigiams. Didesnio pravažumo įspūdį palieka ir 18 arba 20 colių skersmens ratlankiai, o žemėjanti stogo linija, į kėbulą įleidžiamos rankenėlės ir plati tarpvėžė suteikia sportiškumo.

Į naująjį elektromobilį montuojami adaptyvieji žibintai, tad vairuotojui nebereikia keisti artimųjų šviesų į tolimąsias, be to, dėl jų konstrukcijos ypatumų miesto keliai apšviečiami platesniu spinduliu ir leidžia matyti daugiau.

Standartiškai naujojo modelio interjere montuojami sujungti 12,3 colio horizontalus skaitmeninis prietaisų skydelis ir centre įtaisytas 9 colių horizontalus arba 12 colių vertikalus multimedijos ekranas su „OpenR Link“ valdymo sistema.

Naujos sudėties baterijos

Priklausomai nuo pasirinkimo, „Megane E-TECH Electric“ siūlomas su 96 kW (130 AG, 250 Nm) arba 160 kW (218 AG, 300 Nm) galios varikliu. Iki 100 km/val. elektromobilis gali pagreitėti per 7,4 sek. Automobilyje gali būti montuojamos 40 arba 60 kWh talpos, naujoviškos cheminės sudėties baterijos – jose naudojama mažiau kobalto ir daugiau nikelio.

Tai leidžia užtikrinti didesnį energijos tankį baterijose – „Megane E-TECH Electric“ modelyje jis 20 kartų didesnis nei elektriniame „Renault ZOE“.

Suprasti akimirksniu

  • Variklis: elektra, 160 AG, 220 kW.
  • Pavara: automatinė, priekiniai.
  • Bagažinės talpa l – 440.
  • Ilgis/Plotis/Aukštis, mm – 4200/1768/150.
  • Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. – 7,4.
  • Maksimalus greitis km/val. – 160.
  • Nuvažiuojamas atstumas viena įkrova, km – 450.
  • Baterijos panaudojama talpa (net), kWh – 60.
  • Elektros sąn. (WLTP), m/u/v, kWh/100 km – 16,1.
  • Pigiausio modelio kaina Eur – 38115 su PVM.
  • Pristatomo modelio kaina Eur – 49852 EUR su PVM

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius