Pagaminti tokius šedevrus su kompiuterizuotomis staklėmis, kurios pagal brėžinius pagamina detales – juokų darbas, palyginti su tuo, ką savo rankomis ir tik tam tikrais įrankiais pagamino „Keith5700“ slapyvardžiu pasivadinęs meistras.
„CNC tipo įrenginių aš neturiu, todėl tenka viską surinkti rankomis“, – teigia jis „Home Model Engine Machnist“ bendruomenėje.
Vyras pasirinko V8 DOHC tipo variklį – su dvejomis, po du paskirstymo velenėlius turinčiomis galvutėmis. Beveik visas reikiamas detales, tokias, kaip vožtuvai, stūmokliai, švaistikliai ar net indėklai, meistras pasigamino pats.
Su „Megasquirt MS2“ kuro įpurškimo valdymu jis sėkmingai užmaitino purkštukus bei užvedė variklį. Nemanykite, kad tai – tik tiksliai sujungtos metalinės detalės. Čia yra ir tepimo sistema, sklendės padėties daviklis, „Walbro“ degalų siurblys – viskas, ką turi ir realaus dydžio motoras.
Siūlome jums persikelti į „Home Model Engine Machinist“ forumą ir atkreipti dėmesį į „Keith5700“ slapyvardžiu pasivadinusio auksarankio kūrinį. Jis šioje bendruomenėje pasidalino krūva nuotraukų, kurios padės suprasti kiek sunkaus bei be galo kruopštaus darbo įdėta į šį kūrinį.
Negana to, tai – ne paskutinis jo projektas. Ateityje jis ketina sukurti naują sumažintą rankų darbo variklį su priverstinio oro pripūtimo sistema (turbokompresoriais arba mechaniniu kompresoriumi). Jis taip pat žada pamatuoti jau surinkto V8 variklio galią, nes daugybė entuziastų klausia, kokie šio motoro parametrai.