2006-aisiais automobilių entuziastas pateko į avariją, o dėl patirtų sužalojimų abi jo rankos turėjo būti amputuotos. Visgi, net ir tokia sudėtinga trauma neprivertė atsisakyti ambicijų: lenkas ne tik dalyvauja rali-kroso čempionate, bet ir išmoko valdyti šonu slystantį automobilį.
Jo darbo įrankis – modifikuotas „Nissan Skyline R34“. Keletas savadarbių įrenginių bei didelis įdirbis leidžia Bartekui visiškai valdyti automobilį. Dešiniuoju pečiu jis judindamas specialią svirtelę perjunginėja automatinės transmisijos pavaras (mechaniniame režime), dešiniąja koja valdo akceleratoriaus bei stabdžių pedalus, o kairiąja – vairuoja.
Galbūt geriausiu „drifteriu“ jo dažnas ir nepavadintų, tačiau pripažinkite, tokiais sugebėjimais didžiuotis gali tikrai ne kiekvienas šoninio slydimo meistras.
Pasinaudodami proga, parodysime ir pakankamai įdomu vaizdo siužetą apie šoninio slydimo entuziastą iš Japonijos, kuris nevaldo savo kojų. Smarkiai modifikuotas „Toyota Cresta“ automobilis su mechanine pavarų dėže taip pat pritaikytas neįgaliam vairuotojui.