TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Rekonstruojant „Via Baltica“ ties Panevėžiu nuvirto 60 tonų sverianti poliakalė

Nuvirtusi poliakalė
AB „Panevėžio keliai“ nuotr. / Nuvirtusi poliakalė
Šaltinis: gazas.lt
0
A A

Mechanizmas, nuvirtęs statybvietėje vykdant „Via Baltica“ ruožo Panevėžio rajone rekonstrukciją, darbus sutrikdė nežymiai. 60 tonų sverianti poliakalė pasviro ir nuvirto, kai buvo rengiama darbui durpyne.

„Technika sunki, gruntas nestabilus. Darbus stengiamės organizuoti taip, kad automobilių eismas būtų trikdomas minimaliai, todėl darbų zona labai ribota. Šių aplinkybių visuma, greičiausiai ir sudarė prielaidas incidentui. Technologinių pažeidimų, pirminiais duomenimis, nėra užfiksuota“, – informavo AB „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas.

Poliakalės paskirtis šiame objekte – gramzdinti į gruntą apsauginius metalo vamzdžius, skirtus įrengti požeminius skaldos polius. Skaldos poliai „Via Baltica“ statomi, siekiant stabilizuoti per durpyną einančią kelio sankasą.

AB „Panevėžio keliai“ nuotr./Nuvirtusi poliakalė
AB „Panevėžio keliai“ nuotr./Nuvirtusi poliakalė

Vadovaujantis techniniu projektu, 250 metrų ilgio magistralės atkarpoje, gruntui sutvirtinti, numatyta įrengti apie pusantro tūkstančio skaldos polių. Tai yra, toks skaičius apsauginių vamzdžių turi būti nugramzdintas į gruntą ir užpildytas specialia skalda bei betono mišiniu.  

Penktadienį, 2015 m. gegužės 15 d., nuvirtusios poliakalės pakėlimas organizuojamas pirmadienį. Sunkaus mechanizmo sugrąžinimui į darbinę padėtį prireiks itin galingo, iki 120 tonų keliamosios galios krano. Eismas magistralėje tuo metu bus dar labiau apribotas, o sudėtingiausiame poliakalės kėlimo etape – ir sustabdytas visiškai. Dėl vykdomų darbų automobilių eismas kelio 15-16 kilometre organizuota viena jo puse, eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais.

Rekonstrukcijos darbus „Via Baltica“ trasoje, magistralinio kelio A8 atkarpoje nuo 8,32 iki 23,36 kilometro, AB „Panevėžio keliai“ pradėjo prieš mėnesį. Rekonstruojamas 15 kilometrų ilgio ruožas driekiasi Panevėžio rajono Ramygalos seniūnijos žemėmis, nuo Šilaičių kapinių iki Ramygalos miestelio ribos.

AB „Panevėžio keliai“ nuotr./Nuvirtusi poliakalė
AB „Panevėžio keliai“ nuotr./Nuvirtusi poliakalė

Kelio sankasos stabilizavimas durpynų vietose – vienas pirmųjų projekto darbų. Trasoje yra du 250 metrų ilgio durpynai.

Vienas jų bus šalinamas atviro išdurpinimo būdu, toje vietoje įrengiant kelio konstrukciją iš naujo, kitas durpynas, kuriame įvyko incidentas, stabilizuojamas pritaikant skaldos polių įrengimo technologiją. Stabilumą praradusią poliakalę darbui ruošė jos savininkė UAB „Omra“, pagal sutartį teikianti paslaugas šio objekto generaliniam rangovui. 

Darbus AB „Panevėžio keliai“ vykdo vadovaujantis 2015 m. kovo 24 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Projektas – „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas“. Sutarties kaina su PVM – 22,79 mln. EUR. Sutartyje numatyta darbų pabaiga – 2016 m. sausio 24 d.

Dėl nuvirtusio mechanizmo toje magistralės dalyje darbai sutrikdyti trumpam, galutiniam projekto įgyvendinimo terminui šis įvykis įtakos neturės.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas