Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault“ pristatė 1,6 litro darbo tūrio dyzelinį variklį su dviem turbinomis

„Renault“ išplatino pranešimą, kuriame su pasididžiavimu pareiškė, jog sukūrė naują dyzelinį agregatą. Gamintojas didžiuojasi ekonomišku ir palyginti galingu 1,6 litro darbo tūrio varikliu.
Naujasis „Renault“ variklis
Naujasis „Renault“ variklis / „Renault” nuotr.

Giriasi galia ir ekologiškumu

Naujasis dyzelinis agregatas, aprūpintas dviem turbinomis, sugeba pasiekti 158 arklio galias. Agregatas išvysto 380 Nm sukimo momentą esant 1750 apsisukimų per minutę. Galingas dyzelinis variklis neviršija 100g/km CO2 išmetamųjų dujų emisijos.

Į rinką pateks jau netrukus

„Renault“ tvirtina, kad naujasis agregatas net ketvirtadaliu ekonomiškesnis už dviejų litrų darbo tūrio „dCi“ jėgainę. Manoma, kad naujaisiais 1,6 litro darbo tūrio varikliais ateityje bus aprūpinti „Megane“ ir „Laguna“ modeliai, o šiuos agregatus dar šiemet turėtų gauti ir „Espace“.

„Renault” nuotr./Naujasis „Renault“ variklis
„Renault” nuotr./Naujojo „Renault“ variklio parametrai

Patirties suteikė darbas su F-1 komandomis

„Renault“ tvirtina, kad kuriant naująjį 1,6 litro dyzelinį variklį buvo panaudota patirtis, kurią gamintojas sukaupė konstruodamas tokio paties darbo tūrio benzininius variklius F-1 bolidams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius