Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rytis Kūlokas užėmė antrą vietą automobilių aptraukimo plėvele Europos čempionate

Rytis Kūlokas
Rytis Kūlokas
Šaltinis: 15min
0
A A

Automobilio aptraukimas plėvele, tai prieš keletą metų išpopuliarėjęs būdas ne tik išsiskirti iš minios, bet ir apsaugoti savo automobilio dažų paviršių. Įvairiausių raštų bei spalvų paletės leidžia nedažant išgauti geidžiamiausią įmanomą bolido įvaizdį, padabinti jį reklama ar tiesiog užtikrinti, jog po keleto metų originali spalva išliks nepakitusi.

Šiuo metu Lietuvoje tuo užsiima kone tuzinas įmonių, galinčių per keletą dienų padaryti stebuklus, tačiau vienas vaikinas iš Lietuvos įrodė, jog geram ir kokybiškam darbui kartais užtenka ir keletos valandų.  

„Speed Styling“ atstovas Rytis Kūlokas nusprendė išbandyti savo jėgas „European Wrap-Star“ varžybose. Nors Europos taurėje jis dalyvauja pirmąsyk, tačiau 2013 jis gynė Lietuvos garbę pasaulio čempionate, kiek anksčiau rungėsi Danijos apklijuotojų čempionate, tad kovinės patirties vaikinui netrūksta. Rezultatai gerokai pranoko lūkesčius - kaunietis ne tik pasisėmė nemažai patirties, bet ir užlipo ant nugalėtojų pakylos, į Lietuvą parveždamas antros vietos taurę. 

Varžybose susirungė 24 dalyviai iš įvairių Europos šalių. Norėdami užsitikrinti geriausiojo vardą jie turėjo įveikti 5 varžybų etapus, kuriuose kas kartą laukė nauja užduotis:

  • Pirmajame etape reikėjo per 30 min. apklijuoti priekines dureles ir sparną;
  • Antrajame, per 40 min. apklijuoti priekines ir galines dureles;
  • Trečiame etape per valandą apklijuoti visą šoną, išskyrus priekinį sparną ir slenkstį;
  • Pusfinalyje per 2 valandas teko apklijuoti visą automobilio „KIA Cee‘d GT“ šoną, įskaitant veidrodėlį, priekinį sparną ir slenkstį.
  • Finalinė užduotis nuo pusfinalio nesiskyrė, papildomai reikėjo apklijuoti spoilerį.

Varžybų vertinimas griežtas: buvo tikrinamas ne tik automobilio apklijavimas, bet ir pasiruošimas darbui t.y. itin kruopštus automobilio detalių nuvalymas, tvarka atliekant automobilio apklijavimą. Svarbiausia užduotis - identiškai užklijuoti fotopaveikslą, pagal pavyzdinį automobilį - turi atitikti visi matmenys. Teisėjai kiekvieną fotopaveikslo elementą matavo liniuote ir tikrino, kaip tiksliai dalyviui pavyko atkartoti užduotį. 

Pagrindinis dėmesys skiriamas kokybei, būtent tai turėjo lemiamą sprendimą, ypač pirmuosiuose etapuose

„Pagrindinis dėmesys skiriamas kokybei, būtent tai turėjo lemiamą sprendimą, ypač pirmuosiuose etapuose, kuriuose laikas buvo minimalus ir užklijuoti visas reikiamas dalis buvo neįmanoma, paprastai į kitą etapą patekdavo tie dalyviai, kurie parodė aukščiausią kokybę, o ne kiekybę“-, taip savo įspūdžiais dalinasi „SpeedStyling“ vadovas.

Klijuojamas raštas tik iš pirmo žvilgsnio neatrodo labai sudėtingas. Vienas iš didžiausių iššūkių buvo automobilio rankenėlių apklijavimas jų neišėmus, juolab, kad ant jų klijuojamas ornamentas – gėlė, - kaip tik puikavosi ant durų rankenėlės, tačiau ir  su šiuo iššūkiu Ryčiui pavyko susitvarkyti.  

Įveikus pusfinalio barjerą ir užsitikrinus prizinę vietą, šiuo „menu“ jau kone penkmetį užsiimantis jaunuolis pranoko pats save – automobilio šoną jis baigė klijuoti per 90 minučių ir likusį pusvalandį tiesiog šlifavo tobulybės štrichus, taip gerokai sukeldamas spaudimą kitiems finalistams, tačiau šie išlaikė savo klasę ir į nustatytą laiko limitą tilpo. 

Po itin sudėtingo vertinimo ir gana ilgo teisėjų pasitarimo, pirmąją vietą teisėjai skyrė titulą jau trečius metus iš eilės apginančiam Marco, nurodydami, jog Ryčio darbas nuo jo atsiliko ne daugiau nei vienu procentu – tokios išvados priėjo trijų teisėjų komisija, su kurios nariais Ryčiui jau teko susidurti pasaulio čempionate. 

Savo karjerą kaip automobilių „apvilkėjas“ Rytis pradėjo dirbdamas emigracijoje – susidomėjęs šia netradicine sritimi ir Danijos pašte dirbdamas tik rytais, popietes leido praktikuodamasis vienoje iš vietinių reklamos įmonių. Apklijavus keletą greitųjų traukinių ir automobilių, sprendimas imtis šios veiklos buvo gana natūralus. Startavus su verslu užsienyje, į Lietuvą savo amato profesionalą parvilioti pavyko tik moteriškam žavesiui, tačiau karjeros užsienyje tai nesustabdė – kartą į keletą mėnesių pasiruošęs medžiagą Lietuvoje, trisdešimtmetis prizininkas keliauja į Daniją arba Švediją ir per kelių savaičių komandiruotę „pervelka“ ten jo rankų laukiančius klientų automobilius. 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas