Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sekmadienį paaiškės geriausias vairuotojas Lietuvoje

Po Vilniuje šeštadienį pasibaigusio jau dešimtus metus paeiliui Lietuvos žurnalistų autoklubo rengiamo konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas“ trečiojo etapo batalijų paaiškėjo visi 24 renginio finalininkai, rytoj, spalio 2 d., susigrumsiantys dėl konkurso nugalėtojo ir pagrindinių prizininkų laurų.
„Geriausias Lietuvos vairuotojas“ konkurso atrankos etapas Vilniuje
„Geriausias Lietuvos vairuotojas“ konkurso atrankos etapas Vilniuje / Organizatorių nuotr.

Finalas žada būti iš tiesų karštas, nes laimėtojo laukia ne tik lėktuvo bilietas ir akreditacija į vieną svarbiausių automobilininkų forumų visame pasaulyje – 2012 metais vyksiančią tarptautinę Ženevos automobilių parodą, bet ir Lietuvos Susisiekimo ministro taurė. Be to visi trys pirmieji konkurso prizininkai taip pat bus apdovanoti ir puikiomis žieminėmis „Good Year“ padangomis.

Teisę varžytis trečiajame konkurso etape iškovojo beveik šimtas dalyvių, o norinčiųjų buvo triskart daugiau.

„Belieka tik džiaugtis tokiu aktyviu dalyvių dėmesiu jau dešimtus metus rengiamam konkursui, - linkėdamas sėkmės visiems atvykusiems sakė renginį organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius. – Šeštadienį pasiektas dar vienas rekordas, nes per dešimtį metų nė vienas konkurso etapas dar nebuvo susilaukęs šitiek dalyvių dėmesio“.

Žinia, kai daug pretendentų, kova nepaprastai aštri. Todėl įveikti pirmą trečiojo etapo barjerą – teorinių žinių egzaminą – Vilniaus zonos dalyviams buvo daug sunkiau, nei Kauno ar Klaipėdos. Septynios klaidos buvo tas barjeras, kai tiek suklydus atsakant į 30 gana suktų klausimų dar buvo galima tikėtis bilieto į antrąjį etapą – praktinio vairavimo rungtis. Tokia laimė nusišypsojo tik 17 laimingųjų iš beveik šimto pretendentų. Tarp jų – ir pernykščiam analogiško konkurso nugalėtojui Kęstučiui Taškūnui, kuris teorinių žinių patikroje padarė šešias klaidas ir šįkart nebuvo pirmas.  

Kaip ir ankstesniuose turuose, kiekviena padaryta klaida buvo vertinama 5 baudos sekundėmis, pliusuojamomis prie vairavimo trasose, kuriose konkurso dalyviams teko tramdyti „Toyota Land Cruiser“ ir „Toyota Auris HSD“, kurio ratus suka net du varikliai – elektrinis ir benzininis, sugaišto laiko.

Abiejose trasose kaip žuvis vandenyje jautėsi Dominykas Danys, su bekelės monstru trasoje sugaišęs 48,62 sek., o kitos konfigūracijos užduotį su hybridiniu „Toyota Auris HSD“ įveikęs dar greičiau – per 42,10 sek. Susumavus jo sugaištą laiką trasose ir pridėjus baudas už padarytas teorines klaidas – 1 min. 55,72 sek. rezultatas Dominykui garantavo ne tik etapo nugalėtojo laurus, bet ir kelialapį į sekmadienį vyksiantį konkurso finalą.

Antrąją vietą užėmė „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo“ titulą pernai iškovojęs K. Taškūnas ( 2 min. 06,57 sek.), o 2 min. 19,77 sek. rezultatas trečiąją vietą užtikrino Justui Eimontui.

Ne tik pirmieji trečiojo etapo prizininkai, bet ir mažiausiai nuo jų atsilikę Edgaras Latiškevičius, Giedrius Zakalskis, Marius Stauga, Sintas Daukša ir geriausiai iš dailiosios lyties atstovių pasirodžiusi Jovita Danienė iškovojo kelialapius į „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo“ rinkimų finalą, pavadintą „Toyota Hybrid“ vardu, sekmadienį vyksiantį Vilniuje prie Ukmergės gatvėje esančios UAB „Mototoja“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius