Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sekmadienio kelionė į Vilnių: pro kur geriau (ne)grįžti

Vasara, saulė, šiluma bei ežeras – viskas, ko reikia karštomis dienomis. Daugelis didmiesčių gyventojų savaitgaliais išvyksta iš miesto į savo gimtuosius kraštus, sodybas. Įprasta, kad penktadienio pavakarę šalies sostinę sukausto spūstys, tačiau atslinkus vasariškiems orams jos ne ką mažiau kamuoja ir sekmadieniais, kai visi sugrįžta į Vilnių. Šiemet jos susidarė ir jau anksčiau dėl prasidėjusių kelio remonto darbų.
Spūstys vėl okupuoja sostinę
Spūstys vėl okupuoja sostinę / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Stebint eismo intensyvumą sekmadienio vakarais, jau kelis savaitgalius iš eilės buvo galima pastebėti tris daugiausia problemų keliančias vietas keliaujant į Vilnių. Tai keliai nuo Trakų, Utenos bei Švenčionių (Nemenčinės). Viename iš jų vyksta remonto darbai vienoje eismo juostoje, todėl eismas neuždarytas, o kitame eismas nukreipiamas apylanka.

Kelias Utena–Vilnius: būti ar nebūti?

Grįžtantiems į Vilnių nuo Utenos pusės tenka susidurti su tikrais išbandymais – rekonstruojamo kelio Utena–Vilnius (A14) atkarpa yra visiškai uždaryta, o eismas kreipiamas į apylanką. Važiuojama keliu Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai (172) ir Vievis–Maišiagala–Nemenčinė (108) per Pikeliškes. Tokiu maršrutu teks važinėti iki darbų pabaigos, kuri planuojama šių metų spalio 15 dieną.

Google Maps iliustr./Apylanka Utena–Vilnius
Google Maps iliustr./Apylanka Utena–Vilnius

Čia sekmadienio pavakarę spūstys formuotis pradeda apie 17 valandą vakaro, o didžiausią piką pasiekia apie 19 val. Automobiliai spūstyje juda 10 ar vos 5km/val. greičiu kelyje pro Pikeliškes. Išvažiavus į kelią Raudondvaris-Molėtai, galima šiek tiek lengviau atsipūsti.

Bet ne viskas taip blogai, kaip gali atrodyti.

Taip pat galima rinktis maršrutą ir kita puse – važiuojant nuo Utenos galima pasukti į kelią link Nemenčinės ir tada į kelią (5256) link Palaukinės. Išlįsite ten pat, kaip ir važiuodami apylanka – kelyje A14. Tiesa, verta paminėti, kad šis kelias nėra asfaltuotas, tačiau juo važiuoja mažiau vairuotojų nei nurodoma apylanka. Taip ne tik aplenksite didžiąsias spūstis, bet ir sutaupysite laiko.

Google Maps iliustr./Kelias Utena–Vilnius
Google Maps iliustr./Kelias Utena–Vilnius

Kelias Trakai–Vilnius

Kita skausminga vieta – grįžtantiems keliu Trakai–Vilnius. Šioje atkarpoje susikertant keliams Gardinas–Varėna–Vilnius (A4) ir Marijampolė–Prienai–Vilnius (A16) sekmadienio vakarą taip pat nusidriekia spūstis, o eismo žemėlapiai „raudonuoja“ nuo srauto intensyvumo.

Google Maps iliustr./Kelias nuo Trakų
Google Maps iliustr./Kelias nuo Trakų

Jei keliaujate iš Trakų pusės, taip pat galima rinktis maršrutą keliu A1 – jis kiek ilgesnis, tačiau čia nebuvo fiksuota jokių didesnių spūsčių.

Važiuojantys iš Pietų Lietuvos gali rinktis nusukimą į Senąjį Gardino plentą link Panerių.

Kelionė Nemenčinės plentu

Trečioji vieta, kuri kainuoja nemažai nervų – maršrutas Zarasai–Švenčionys–Vilnius. Ir taip intensyvi eismo atkarpa Nemenčinės plente, kuria kasdien į Vilnių keliauja daugiau kaip 12 tūkstančių vilniečių, pastaruoju metu dar intensyvesnė.

Čia pradėti kelio remonto darbai nuo Kairėnų iki Svajonių gatvės, važiuojant sostinės centro kryptimi. Iki liepos beveik 2,6 km ilgio gatvės atkarpoje bus paklota nauja asfalto danga ir atnaujintas ženklinimas.

Važiuojantieji Nemenčinės plentu link Vilniaus, ties Nemenčinės plento ir Balžio gatvės sankirta jau susiduria su spūstimis, kuriose gali užtrukti ir ilgiau nei valandą. Spūstyse laiko praleisti teks ir važiuojantiems Balžio gatve link Vilniaus.

Google Maps iliustr./Kelias Nemenčinės plentu
Google Maps iliustr./Kelias Nemenčinės plentu

Šiuo metu intensyvūs gatvių tvarkymo darbai taip pat vyksta Eišiškių plente, Baltosios Vokės, Juodšilių, Karklėnų, Kaniaviškių, Kalviškių, Metalo, Šviesos, Žemaitės, Krivių, Sėlių, Šeimyniškių, Kalvarijų, Žalgirio, Lvovo, Ąžuolyno, Giedraičių, Geležinio Vilko ir kitose gatvėse.

Todėl planuojantiems keliones šiomis gatvėmis patariama atidžiau pasirinkti kelionės maršrutą bei pasilikti daugiau laiko kelionei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius