Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Unikalus ZAZ pikapas: kaip tokį pagamino, jei variklis ir bagažinė gale?

Vyresni skaitytojai tikrai prisimena „zapukus“ – kompatiškus ukrainiečių gamybos automobilius, turėjusius gale montuojamus ir oru aušinamus V tipo karbiuratorinius variklis, nepriklausomą visų keturių ratų pakabą bei autonominį benzininį salono šildytuvą.
Unikalus gamyklinis pikapas ZAZ 968 MP
Unikalus gamyklinis pikapas ZAZ 968 MP / Gamintojo nuotr.

Gatvėse tekdavo matyti sedanus arba „hečbekus“, o štai vidiniam naudojimu Zaporožės gamykla iš brokuotų modelių kurį laiką gamino… pikapus, rašo trucker.

Vėliau buvo nuspręsta, kad modelis gali būti paklausus, tad 1990 m. prasidėjo serijinė ZAZ 968 MP gamyba. Gamybos procesas nebuvo sudėtingas – standartinis ZAZ 968M modelis neteko dalies stogo ir galinių sėdimų vietų, vietoje kurių buvo sumontuota krovininė platforma.

Gamintojo nuotr./Unikalus gamyklinis pikapas ZAZ 968 MP
Gamintojo nuotr./Unikalus gamyklinis pikapas ZAZ 968 MP

Faktiškai tai buvo vienintelis skirtumas, nes varė pikapus tie patys V tipo benzininiai 1,2 l ir 45 AG varikliukai, veikiantys poroje su 4 pavarų MPD.

Nors automobiliukas atrodė įdomiai, netrukus paaiškėjo, kad dėl gale montuojamo variklio negalima padidinti krovinių skyriaus, o atveriamo galinio borto nebuvimas apsunkino pakrovimą ir iškrovimą.

Įvertinus visus šiuos trūkumus, 1994 m., pagaminus apie 2 500 automobilių, ZAZ pikapų gamyba buvo nutraukta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius