Dabar populiaru
Publikuota: 2012 vasario 10d. 17:58 , atnaujinta: 2012 vasario 10d. 19:30

Už 20 litų kainuojančią detalės patikrą Kauno servisas paprašė 350 litų

Klemensas Zaranka
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / Klemensas Zaranka

Net daug gyvenime regėjusį 49-erių ugniagesį-gelbėtoją Klemensą Zaranką pribloškė viename Kauno servisų, kaip galima įtrarti, veikianti klientų apgaudinėjimo sistema: „Vairuotojui pasakoma, kad sugedusią dalį reikės suremontuoti specializuotoje taisykloje, tuomet serviso meistrai ją patys parsiveš, sumontuos atgal į automobilį ir grąžins sutvarkytą transporto priemonę savininkui".

Iš pirmo žvilgsnio, lyg ir nieko keisto – palikau automobilį servise ir man daugiau niekuo rūpintis nereikia – nei ieškoti naujos detalės, nei vežti taisyti sugedusią. Tačiau čia slypi gudri klasta – sugedusios detalės remontas ar patikra kainuoja dešimtis kartų pigiau, nei pasako meistras. Be to, kainuoja ir serviso darbuotojo darbas.

Paprašė 600 litų

„Važiuojant pradėjo „trūkčioti“ mano dyzelinis 1999 m. laidos „VW Passat V6“ automobilis, o galiausiai per šalčius jis užšalo. Nusprendžiau daugiau nedelsti ir jį susiremontuoti. Bet kur nenorėjau vežti, todėl pasirinkau patikimu atrodžiusį servisą (įsikūrusi Draugystės g. 17, – red. past.), kurio specializacija – būtent dyzeliniai automobiliai“, – pradurtais automobilio ratais pasibaigusią istoriją 15min.lt pradėjo pasakoti K.Zaranka.

Atvykus į servisą, vienas darbuotojų paprašė įvaryti automobilį į vidų, kad kompiuterio pagalba galėtų nustatyti gedimą. Paaiškėjo, kad gedimas yra kuro siurblio elektrinės dalies viršutinėje dalyje.

„Man pasakė, kad sugedusios dalies nuėmimas ir uždėjimas kainuos 250 Lt, o dar 350 Lt kainuos gedimo remontas, kurį atliks įmonė „LBM Electronic“. Pats išmanau automobilius, todėl paklausiau, ar galėsiu stebėti kaip vyksta darbas. Man atsakė, kad tik maišyčiau dirbti, todėl negalėsiu“, – sakė ugniagesys.

Gedimo nebuvo

Vyras ketvirtadienį atvyko atsiimti turėjusio būti sutaisyto automobilio. Tačiau užvedus „pasatą“ paaiškėjo, kad gedimas nesutaisytas. Meistras paaiškino, kad toje pačioje dalyje tik kitoje vietoje yra dar vienas gedimas, kurio taisymas „LBM Electronic“ kainuos dar 120 Lt, o meistro darbas – dar 150 Lt.

„Manęs paprašė 300 Lt sumokėti iš karto, kitaip, kaip aš supratau, jie nieko daugiau nedarys. Turėjau 400 Lt, juos ir padaviau, tačiau man kilo įtarimas. Pats nuvažiavau į „LBM Electronic“, apie kurią negaliu pasakyti nei vieno blogo žodžio. Paaiškėjo, kad dalis tikrai buvo atvežta, patikrinta ir to gedimo nerasta. Patikra kainavo tik 20 Lt“, – piktinosi K.Zaranka.

Vyro žiniomis, būtent tas gedimas yra labai dažnas dyzelinių „VW Passat V6“ automobilių „susirgimas“, tačiau jo mašinos kuro siurblys šia „liga“ nesirgo.

Tą pačią dieną apie 16 val. ugniagesys nuvyko į servisą ir išklojo ką sužinojęs. Tuomet automobilį remontavęs meistras sakė: „Pasiimk tuos 400 litų ir mes tau nieko neskolingi“. Vyrai apsižodžiavo. Kitą rytą, apie 9.30 val., vairuotojas sulaukė serviso darbuotojo skambučio: „Atvyk pasiimti automobilio, ir vieni kitus pamirštam“.

Pradurtos padangos

Kitą rytą, apie 9.30 val., vairuotojas sulaukė serviso darbuotojo skambučio: „Atvyk pasiimti automobilio, jis yra lauke, ir vieni kitus pamirštam“. Atvykęs vyras iš tiesų pamatė automobilį lauke: „Toks jų principas – atvilkai nevažiuojantį automobilį, ir pasiimk nevažiuojantį. Nors aš prašiau palaikyti viduje, kad mašina nesušaltų ir galėčiau ją užvesti“.

Susinervinęs K.Zaranka atsiminė užmiršęs kažko paklausti, todėl užėjo į servisą  norėjo pasikalbėti su vadovu, tačiau buvo jėga vieno iš darbuotojų išstumtas lauk, nes, esą, vadovo nėra.

„Kai vėliau atvykau su draugu, kuris turėjo nutempti mano automobilį, pamatėme pradurtus tris „pasato“ ratus“, – teigė ugniagesys. Jo kantrybė trūko – apie įvykį jis pranešė policijos pareigūnams ir žurnalistams.

Siūlė sutvarkyti savo sąskaita

Tuomet serviso direktoriaus Česlovo Ledo bendravimas sušvelnėjo. Jis K.Zarankai pasiūlė savo sąskaita sutvarkyti ratus, jei pastarasis nekels triukšmo. O paklaustas, kur yra grubusis darbuotojas, išstūmęs klientą jėga lauk iš serviso, numykė, kad jam reikėjo išvažiuoti namo.

Tačiau apgautu besijaučiantis klientas nesutiko: „Tai jau yra principo reikalas. Dabar turiu laukti policijos, todėl negaliu nuvežti savo aklai mamai valgyti“, – sakė ugniagesys, pasiryžęs teisybės ieškoti iki galo.

Kodėl ir kaip įvyko šis nesusipratimas Č.Ledas, kaip ir anksčiau jo meistras, dorai paaiškinti negalėjo. Serviso vadovas teigė nieko apie tai nežinojęs, esą meistras elgėsi savavališkai.

PAPILDYTA 19.22 val.: Už poros valandų atvykusiems policijos pareigūnams pradėjus aiškintis situaciją, Č.Ledas pasiūlė permontuoti ratus, o tai jam kainavo 60 Lt. K.Zarankos teigimu, serviso direktorius galimai neatmetė, kad ratus iš pykčio galėjo perdurti jo darbuotojai.

„Dabar nebežinau, kur man kreiptis, kad sutaisytų automobilį. Jau niekuo nepasitikiu. Be to, nežinau, ar nesulauksiu keršo. Jį nutempiau prie savo darbovietės, jei padegs – mano kolegos jį užgesins“, – nelinksmai kalbėjo vyras, kuriam nepavykęs mašinos remontas kainavo daug laiko ir nervų.

VIDEO: Konfliktas servise, meistro paaiškinimas

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Gazas