Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Užfiksavo neįprastą reiškinį: troleibuso „ūsai“ daužėsi į viską, kas buvo pakeliui

Ketvirtadienį vilniečiai galėjo stebėti neįprastą reiškinį: sostinės gatvėmis važiavo senas „Škoda“ troleibusas, o jo, taip vadinami, „ūsai“, atsikabinę nuo kontaktinio elektros tinklo, blaškėsi į visas puses ir daužėsi į kelyje esančius objektus.
Viešasis transportas
Viešasis transportas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Paaiškėjo, kad techninės pagalbos vilkiko tempiamas troleibusas, atkabintais „ūsais“ besitrankantis į pakelės medžius, stulpus, šviesoforus – toli gražu ne sugedusi įprastai kasdien Vilniaus viešajame eisme naudojama transporto priemonė.

Troleibusas – nuo 2003 m. Energetikos ir technikos muziejui priklausęs senolis „Škoda“ modelis, kadaise naudotas keleiviams vežti. Dėl vykdomos rekonstrukcijos sena transporto priemonė nebetilpo muziejaus kieme, tad buvo susitarta su asociacija „Retromobile“, kad ši troleibusą priglaus Kaune. Panašiai šį trečiadienį iš Vilniaus į Kauną iškeliavo paskutinis „Ikarus“ autobusas, dar sovietmečiu Vilniuje vežiojęs keleivius.

„Iš muziejaus kiemo troleibusas išvažiavo pritvirtintais „ūsais“ – tie „ūsai“ buvo pritvirtinti dar 2003 m. ir jis visą laiką prastovėjo pas mus kieme. Tačiau, žinote, nė vienam iš mūsų nešovė į galvą, kad tuos „ūsus“ reikėtų papildomai pririšti“, – apgailestavo Ričardas Žičkus, Energetikos ir technikos muziejaus Transporto ekspozicijos kuratorius.

Pasak jo, profesionalų tempiamas troleibusas sėkmingai buvo išvežtas ir įveikė dalį kelio, bet, greičiausiai dėl kelio nelygumų ir nusidėvėjusių „ūsų“ tvirtinimų, šie atsikabino.

Būtent tada vilniečiai ir galėjo išvysti neįprastą vaizdą. Vaizdo įrašu su 15min pasidalino Mindaugas Statulevičius, Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos vadovas. Anot jo, šitaip velkamas troleibusas kėlė nemenką grėsmę aplinkai.

VIDEO: Tempiamo troleibuso ūsai blaškėsi tarsi maisto ieškančio vabzdžio antenos

Išgirdo iš troleibusų parko direktoriaus

„Mes šią žinią išgirdome iš Vilniaus 2-ojo troleibusų parko direktoriaus. Galiu tik pasidžiaugti, jog viskas laimingai baigėsi ir nenutiko rimtesnė nelaimė“, – sakė R.Žičkus.

Pasak jo, greičiausiai asmuo, kuris vairavo standžia vilktimi prie sunkvežimio prikabintą troleibusą, buvo susitelkęs į vairo sukiojimą, mat troleibuse neveikė vairo stiprintuvas ir darbo išties buvo nemažai. Kodėl dėmesio į gale į visas puses besisklaidančius troleibuso „ūsus“ neatkreipė sunkvežimio vairuotojas, R.Žičkus atsakyti negalėjo.

„Teoriškai viskas turėjo būti matoma“, – svarstė pašnekovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius