Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Variklio chemija: ar įmanoma atgaivinti susidėvėjusią jėgainę jos neardant?

Automobilio agregatai bėgant laikui dėvisi. Didžiuliai krūviai aukštoje temperatūroje, trintis padaro savo ir ilgainiui mechaniniai komponentai praranda savo gamyklines savybes. Tačiau suomiai išvystė technologiją, kuri leidžia restauruoti ir atkurti mazgų parametrus iki gamyklinių savybių neardant nei variklio, nei pavarų dėžės, nei kitų komponentų. Jų burtai slypi gamtoje.
RSV Master technologijos
RSV Master technologijos / RSV master nuotr.
Temos: 1 Automobilis

Variklius pataisys gamta

Įsivaizduokite: į gerokai pavažinėtą variklį, praradusį kompresiją, trauką, pasižymintį apgailėtinomis degalų sąnaudomis įpilate tam tikrą mišinį iš buteliuko ir po pusdienio motoras pradeda dirbti taip, kaip niekada anksčiau. Tokius burtus sukūrė suomių chemikai.

Suomijos kompanijos „RSV Master“ atstovas Lietuvoje Antanas Pocius sako, kad jokios magijos produkte nėra, stebuklus daro gamta: specialūs mineralų mišiniai, kuriuos išgryninus šie veikiami trinties išvalo variklį ir apsilipdo aplink sueižėjusias vietas.

„Tų mineralų mišiniai veikia nuo trinties su juodaisiais metalais. Jie nereaguoja į jokius skysčius, tad pilasi į variklio alyvą. Alyva tampa mineralo nešėju. Mineralas – metalo keramika, kuri yra labai kieta ir slidi medžiaga, kurios vienoje pakuotėje yra maždaug 2-4 gramai“, – apie medžiagą papasakojo A. Pocius.

Metalo keramika varikliui padeda veikti efektyviau

Žiūrint per mikroskopą variklio vidinės dalys būna pašiauštos, jose yra nišos, užsikimšusios nuodegomis ir kitomis medžiagomis, nešvariose nišose nevyksta jokios reakcijos. Polimerų pagalba surenkami mineralai „RSV Master“ priemonėje išvalo visas nišas ir į jas įsėda. Mineralų dulkės lydosi ir padengia nusidėvėjusias variklio dalis sugebėdamos panaikinti netgi cilindro elipsės formą, kuri atsiranda smarkiai susidėvėjus varikliui. Tokiu būdu produktas gali iki gamyklinių parametrų atstatyti variklio parametrus. Platintojai Lietuvoje teigia, kad variklis daugiau nei reikia tais mineralais neapkimba ir jokių ribų neperžengia.

Šio skysčio pagalba atnaujinus variklį vairuotojas pajus padidėjusią galią, pagerėjusią ekonomiją ir ekologinius parametrus.

„Kadangi metalo keramika yra slidi, variklyje sumažėja trintis, komponentai juda lengviau. Be to, kai užkamšomi sueižėjimai, daug efektyviau vyksta sprogimai ir dėl to variklio darbas pagerėja, variklis sukasi žymiai lengviau. Pabandykite pačiuožti su batais ant asfalto ir ledo. Skirtumas aiškus“, – išaiškino pašnekovas.

Jis sako, kad priemonė tinka ne tik gerai pavažinėtiems varikliams, ją naudoja ir naujose transporto priemonėse. Įpylus jos į naują variklį ji dilimo procesą sustabdo bent 100 tūkst. km.

Nekenkia, jei naudojama teisingai

Produkto platintojai teigia, kad preparatas varikliui pakenkti negali, jei ji yra naudojama teisingai, kaip nurodo gamintojas. Kitu atveju, stebuklingas istorijas, kaip sudėvėtos senos Būlkos variklis su 3,3 siekiančia kompresija per pusdienį atsistato iki gamyklinių parametrų sudrumsčia istorijos, kaip jaunuoliui vos užsipylus skysčio ir dideliu greičiu išrūkus tolyn variklyje prasisuka indėklai.

Priemonė veikia lydantis mineralams makro įtrūkimuose, tad būtina užpylus priemonę bent 15 min. varikliui leisti dirbti laisvais sūkiais, o vėliau kurį laiką pasivažinėti ramiai.

Antanas Pocius sako, kad didelę antireklamą jo produktui skleidžia ir vairuotojai, kurie priemonę pila į alyvą leidžiančius ir problemų turinčius variklius. Ji iki gamyklinių parametrų atstato natūraliai susidėvėjusius variklius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius