Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vežėjai stringa Krymo pasienyje

Prieš keletą dienų Ukrainos keliuose, vedančiuose į Rusijos aneksuotą Krymą, susiformavo milžiniškos sunkiojo transporto spūstys. Po to, kai kurie vežėjai čia gaišo po penkias paras, pasklido kalbos, esą perėjimo punktai yra uždaryti. Cargonews.lt aiškinasi kas nutiko iš tiesų.
Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ duomenimis, sekmadienio rytą Terechovo pasienio poste laukė apie 1300 vilkikų, dar maždaug 600 vilkikų stovi Grebnevo pasienio poste.
Vilkikų eilė / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Susisiekus su vežėjais ir ekspeditoriais Ukrainoje pasirodė, kad rugsėjo paskutinėmis dienomis oficialusis Kijevas priėmė įstatymą, kuriuo Krymui suteikiamas specialus laisvos ekonominės zonos statusas. Įstatyme numatyta, kad 10 metų čia veiks ypatingas fizinių ir juridinių asmenų ekonominės veiklos režimas. Pasak Ukrainos Valstybinės fiskalinės tarnybos pirmininko pavaduotojo Anatolijaus Makarenko, vežėjai, norintys į šią zoną gabenti krovinius, privalo užsiregistruoti kaip „užsienio ekonominės veiklos subjektai“. Tik atlikus šias procedūras Chersono srities muitinėje darbą galima tęsti.

Kaip Cargonews.lt pasakojo kolegos Ukrainoje, Krymo pasienyje vežėjai įstrigo todėl, kad apie priimtą įstatymą ir būtinybę gauti dokumentų paketą iš Chersono muitinės, nebuvo pranešta iš anksto. Valdžia iš esmės vežėjus pavertė įkaitais ir privertė po keletą parų praleisti eilėje. Įsiutę dėl tokio elgesio sunkvežimių vairuotojai buvo kuriam laikui visiškai užblokavę pasienio kontrolės punktą „Čiongar“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius