TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vilniaus Vakariniame aplinkkelyje pusantros paros vyko nepertraukiami darbai

Šaltinis: 15min
1
A A

Vilniaus Vakariniame aplinkkelyje statant naują Pavilnionių viaduką darbus vykdantys AB „Kauno tiltai“ specialistai nepertraukiamai dirbo net pusantros paros – iš viso apie 38 valandas. Statybų aikštelėje vienu metu dirbo 14 betonvežių, visai perdangai išlieti prireikė net 328 jų reisų. Visus betonvežius sustačius į vieną eilę susidarytų net apie 3,5 km ilgio eilė.

Įrengiant naujo viaduko perdangą taip pat išlieta 2 300 kubinių metrų betono, jo bendras svoris taip pat įspūdingas – beveik 6 500 tonų. Viaduko perdangai įrengti sunaudota irgi beveik 500 tonų metalo armatūros, kurioms atvežti prireikė 25 sunkiasvorių vilkikų.

„Dirbome keturiomis pamainomis, sudarytomis po 35 darbininkus. Tam, kad užtikrintume maksimalią darbų kokybę, visą betonavimo eigą stebėjo akredituota laboratorija, kuri jau betonavimo metu tikrino betono kokybę“, – sako AB „Kauno tiltai“ darbų vykdytojas Vitalijus Matiušonokas.

Juozo Kamensko nuotr./Vilniaus vakarinis aplinkkelis rugpjūčio 10-ąją
Juozo Kamensko nuotr./Vilniaus vakarinis aplinkkelis rugpjūčio 10-ąją

Pasak „Kauno tiltų“ atstovo, pagrindiniai betonavimo darbai truko 36 valandas, dar 2 valandas truko darbų užbaigimas – perdangos uždengimas plėvele po to, kai betonas visiškai išlietas. To reikia tam, kad neišgaruotų per daug vandens bei netrikdomai vyktų cheminiai procesai ir betonas stingtų idealiomis sąlygomis.

„Nors betonas stingsta visą savo gyvavimo laikotarpį, jo atsparumas tikrinamas po 7, 14 ir 28 parų. Būtent po 28 parų betonas turi būti pasiekęs projektinį stiprį. Tada suderinus su projektuotojais ir technine priežiūra priimamas sprendimas ardyti perdangą laikančius bokštelius arba dar palaukti, kol betonas pasieks numatytus rodiklius“, – aiškina V.Matiušonokas.

Juozo Kamensko nuotr./Pavilnionių viaduko betonavimo darbai Vilniaus vakariniame aplinkkelyje
Juozo Kamensko nuotr./Pavilnionių viaduko betonavimo darbai Vilniaus vakariniame aplinkkelyje

Betonavimui pasitelkti trys betono pumpavimo siurbliai – du 42 metrų strėlės siekio, vienas kiek mažesnis – 38 metrų. Vykdant darbus taip pat pasitelkti giluminiai betono vibratoriai, užtikrinantys geresnį betono pasiskirstymą po perdanga.

„Naujai statomas viadukas yra sudarytas iš dviejų analogiškų – A ir B – dalių, kur kiekviena dalis po 3 važiavimo juostas. Pirmojo darbų objekte metu įrengiamas B viadukas, tačiau paraleliai vykdomi ir A viaduko darbai. Pastarojo viaduko betonavimo darbai planuojami rugsėjo viduryje“, – pasakojo Jolanta Varkalienė, „Kauno tiltų“ Gatvių tiesimo aikštelės (GTA) vadovė.

B viaduko ilgis sieks 195 metrus, jo plotis – 13,8 metro. Greta stovėsiantis A viadukas kiek ilgesnis ir platesnis – atitinkamai apie 200 metrų ilgio ir 13,8 metrų pločio. Įrengus turėklinius blokus ir šalitilčio plokštes A ir B viadukai dar išplatės iki 14,4 metro. Bendras statinio ilgis su atraminėmis sienutėmis– 320 metrų. Užbaigus Pavilnionių viaduką jame bus įrengtos 3 važiavimo juostos viena kryptimi.

Juozo Kamensko nuotr./Vilniaus vakarinis aplinkkelis rugpjūčio 10-ąją
Juozo Kamensko nuotr./Vilniaus vakarinis aplinkkelis rugpjūčio 10-ąją

Statant Pavilnionių viaduko A ir B dalį įrengtos 8 tarpinės bei po 2 krantinės atramos, pastarosios pereina į atramines sienutes.

Pabaigus statybas Vilniaus Vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi. Bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias – nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus–Panevėžys (Ukmergės g.).

VIDEO: Vilniaus Vakarinis aplinkkelis: prie viaduko statybų nepertraukiamai dirbo net 38 valandas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas