Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vilniuje atidaryta „GoPro“ vaizdo kamerų atstovų „Promaksa“ parduotuvė

„Promaksa“ parduotuvės atidarymas Vilniuje
Aurimo Atkočiūno nuotr. / „Promaksa“ parduotuvės atidarymas Vilniuje
Šaltinis: 15min
0
A A

Ketvirtadienio vakarą buvo atidaryta „Promaksos“ parduotuvė Vilniuje, Ozo g. 4. Tai – jau antroji „Promaksos“ parduotuvė Lietuvoje. Įmonė veiklą pradėjo prieš septynerius metus kaip pirmoji Lietuvoje „GoPro“ kamerų atstovė, o prieš dvejus atsirado poreikis ir parduotuvei, kuri buvo atidaryta Kaune. Dabar atėjo laikas plėtrai ir į Lietuvos sostinę.

Nors „Promaksa“ veiklą pradėjo kaip „GoPro“ kamerų atstovė ir Lietuvoje šie pavadinimai siejami dažnai, parduotuvėje apstu ir kitokios įrangos: pradedant daugybe priedų universaliausiai kamerai pasaulyje, baigiant „The Pirate Bay“ ausinėmis. 

Žinomas pavadinimas ekstremalų pasaulyje

„GoPro“ yra tarsi vaizdo kamerų pasaulio „Red Bull“. Jas naudoja dauguma lenktynininkų ir ekstremalų, populiarios jos ir Lietuvoje. Už palyginti nedidelę sumą, 1,5-2 tūkst. Lt, jau galima įsigyti naujausią kamerą su vandeniui ir nedideliems smūgiams atspariu apsauginiu kevalu, tvirtinimo „rankomis“ bei kitais priedais. 

Tokios kameros dydis yra mažesnis nei mobiliojo telefono, ji gali įrašyti kelias valandas aukščiausios kokybės (HD, 1080p raiškos) vaizdo, turi fotografavimo galimybę bei gali būti valdoma nuotoliniu pulteliu.

„EPIC Media“ nuotr./„GoPro“ kamera daryta nuotrauka
„EPIC Media“ nuotr./„GoPro“ kamera daryta nuotrauka

„Promaksos“ įkūrėjas ir savininkas Antanas Petrauskas sutiko, kad „GoPro“ kameros pakeitė ekstremalų požiūrį į vaizdo filmavimą.

„Kai tik pradėjome veiklą, patirdavome nemažai kuriozų varžybose. Norint, kad sportininkas prisisegtų kamerą prie šalmo, reikėdavo jį įkalbinėti, o jis klausdavo – kokia to nauda?“, – linksmai prisiminė A. Petrauskas. 

Šiandien situacija – visiškai kitokia. Sunku būtų rasti profesionalų ralistą ar parašiutininką, neturintį „GoPro“ kameros. Sportininkams kameros duoda nemažai naudos – rėmėjams galima parodyti, kaip sekėsi varžybose ir suteikti jiems dar daugiau žinomumo, kadangi fanai tokius internete patalpintus vaizdo siužetus su malonumu suvirškina.

„EPIC Media“ nuotr./„GoPro“ kamera daryta nuotrauka
„EPIC Media“ nuotr./„GoPro“ kamera daryta nuotrauka

Tokio tipo kameros populiarios ne tik sporte ar ekstremalų pasirodymuose – kai kurie šių kamerų pritaikymo būdai yra labai netikėti.

„GoPro“ populiarios tarp ūkininkų – kartu su skraidančiu „dronu“, kurį taip pat parduodame, galima iš viršaus nufilmuoti visą sklypą ir pamatyti tai, ko nepastebi iš šono. Stogų ir kaminų remonto specialistai kamerų pagalba gali detaliai apžiūrėti, kuriose vietose reikia remonto. Narai gali prie teleskopinės lazdelės pririštą „GoPro“ kišti kad ir rykliui į nasrus ir po to ištraukti sveikutėlę“, – kameros panaudojimo būdus vardino A. Petrauskas.

Skraidantys DJI firmos „dronai“ verti būti paminėti atskirai. Tai yra labai stabilios nuotoliniu būdu valdomos skraidyklės, prie kurių pritvirtinta nedidele kamera galima nufilmuoti įspūdingus vaizdus iš oro. „Promaksa“ šiuo metu yra vienintelė DJI atstovė Baltijos šalyse.

Parduotuvė padeda žmogui apsispręsti

Toli gražu ne kiekvienas vaizdo kameros pirkėjas žino, ko nori. Rinkoje egzistuoja ne vienas „GoPro“ modelis, o priedų jiems – daugybė. Visų priedų nenusipirksi, tad juos reikia rinktis atsakingai, o tam vien elektroninės parduotuvės dažnai neužtenka – prireikia specialisto konsultacijos.

„Galima suteikti daug informacijos ir telefonu, ir elektroniniu paštu, tačiau žmonės dažnai nori pačiupinėti daiktą prieš jį įsigydami. Juolab kad interneto svetainėje kameros dydis kartais pasirodo apgaulingas. Išvydę „GoPro“ dydį savo akimis ne visi patiki, kad už telefoną mažesnė kamera gali filmuoti taip kokybiškai“, – teigė „Promaksos“ parduotuvės Vilniuje vadovas Andrius Laucius. 

Aurimo Atkočiūno nuotr./„Promaksa“ parduotuvės atidarymas Vilniuje
Aurimo Atkočiūno nuotr./„Promaksa“ parduotuvės atidarymas Vilniuje

Įmonės savininkas A. Petrauskas atkreipė dėmesį į tai, kad konsultanto patarimai padeda žmogui nusipirkti reikiamą produktą.

„Verta žmogaus paklausti, kur jis naudos kamerą ir ko jam iš jos reikia. Jeigu filmuoji nedaug ir tos vaizdo medžiagos po to nemontuoji, gal ir neverta pirkti paties geriausio produkto“, – sakė jis.

Jis atskleidė, kad prieš keletą metų buvo suaktyvėję konkurentai, kurių techninės galimybės teorijoje labai panašios, o kaina – dvigubai mažesnė. Šiandien tokių – kur kas mažiau, kadangi teorinės galimybės, užrašytos vaizdo kameros charakteristikoje, skirdavosi nuo praktinių. Dabar pirkėjai neretai renkasi senesnę „GoPro“ kamerą nei naują konkurencinį produktą už tą pačią kainą. 

Aurimo Atkočiūno nuotr./„Promaksa“ parduotuvės atidarymas Vilniuje
Aurimo Atkočiūno nuotr./„Promaksa“ parduotuvės atidarymas Vilniuje

Anot A. Petrausko, ieško ne tik geriausios vaizdo kokybės – jiems svarbus garantinis aptarnavimas ir kamerų priežiūra bei konsultacijos pasibaigus garantijai: „Konkurencija ir klientų poreikiai verčia judėti į priekį – negalima galvoti, kad tavo darbas baigiasi  ties pardavimu. Daug papildomų dalykų suteikia pridėtinę vertę klientui, dėl ko jis vėliau sugrįžta į tą pačią parduotuvę“.

„GoPro“ yra neabejotinas rinkos lyderis. Rinkodaros veiksmai, technologinis pranašumas, teigiama emocija pirkėjui – šie dalykai daugelį verčia rinktis būtent „GoPro“ kameras“, – neabejodamas kalbėjo „Promaksos“ savininkas.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas