TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Vilniuje finišavo pirmasis klasikinių automobilių ralis „ORLEN Lietuva Classic Rally“

Klasikinių automobilių ralio nugalėtojai
Organizatorių nuotr. / Klasikinių automobilių ralio nugalėtojai
Šaltinis: 15min
0
A A

Sekmadienio vakarą Vilniuje finišavo pirmasis Lietuvoje klasikinių automobilių ralis „ORLEN Lietuva Classic Rally“. Finišo šventę Vilniaus Rotušės aikštėje pasiekė visi Mažeikiuose startavę ekipažai.

Šeštadienio rytą Mažeikiuose startavęs klasikinių automobilių ralis tapo nelengvu, tačiau įveikiamu išbandymu dvejoms dešimtims klasikinių automobilių. Ralyje dalyvavę ekipažai įrodė, kad net ir seni automobiliai turi tūkstančiui kilometrų užtenkančio parako.

Atvažiavusius į Vilniaus Rotušės aikštę ralio dalyvius pasitiko būrys miestiečių ir scenoje grojantis Šv. Kristoforo kamerinis orkestras su meno vadovu Donatu Katkumi priešakyje. Iškilmingos ceremonijos metu jų atliekama muzika šildė šiaip jau šaltos dienos atmosferą.

Beje, klasikinių automobilių ralio organizatoriai nepamiršo Maestro pasveikinti su gražiu septyniasdešimtmečio jubiliejumi. Gimtadieninės nuotaikos pakylėtas muzikas pasidirigavo sau kelis gimtadieninius akordus.

Įteikti iškilmingų apdovanojimų atvyko „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Ireneuszas Fafara. Ekipažai iš jo rankų gavo taures ir diplomus už gražiausią eksterjerą, interjerą bei nugalėtojų titulus „Oldtimer“ ir „Youngtimer“ klasėse.

Finišą pasiekė visi ralyje startavę automobiliai.

Taigi, ralio nugalėtojai. Absoliučioje ralio įskaitoje nugalėjo tiksliausią važiavimą specialiaisiais greičio ruožais parodęs Vytauto ir sūnaus Tomo ekipažas, ralyje važiavę puikiu 1960 m. „Jaguar MK2“ automobiliu. Didžiausia – nugalėtojų taurė iškeliavo į Kazlų Rūdą.

Vytauto ir sūnaus ekipažas pirmas finišavo ir „Oldtimer“ klasėje. Ant antro nugalėtojų pakylos laiptelio stojo ypač kruopščiai 1967 m. „Volkswagen Kafer“ automobiliu važiavęs Lino Barščevičiaus ir Edvilo Ališausko ekipažas. Treti – trijų Ališauskų komanda su dar vienu „Volkswagen Kafer“ automobiliu, pagamintu 1956 m.

Jaunosios klasikos „Youngtimer“ klasėje didžiausias taures išsivežė pirmosios vietos nugalėtojai – Adomas Rimša su Domantu Stavariu. Jie vairavo devintojo dešimtmečio BMW M3 automobilį (E30 modelis, 1990 m.).
Žilvinas Juršys ir Gediminas Alešiūnas su raudonu „Alfa Romeo Spyder“ (1980 m.) automobiliu pelnė antrąją vietą savo klasėje. Trečiais liko Renaldas Gabartas ir Jurgis Paplaitis. Jungtinė „Top Gear Lietuva“ ir „Autobild Lietuva“ komanda važiavo bene greičiausiu automobiliu šiame ralyje – 1994 m. „Lancia Delta Integrale Evo“.

Ralio metu taip pat buvo renkami nugalėtojai specialiosiose nominacijose. Balso teisę turėjo tik šiame ralyje dalyvavę žmonės. Jų simpatijos lėmė, kad už gražiausią automobilio interjerą prizas atiteko iš Šiaulių į ralį atvykusiam Mindaugui Kaziūnui. Jis su žmona Kristina važiavo seniausiu ralio automobiliu – 1959 MG A 1600 kupė.

Įspūdingas „Datsun 280z“ nepaliko abejingų ir namo išsivežė prizą už gražiausią eksterjerą. Romo Tamulevičiaus garaže antrą gyvenimą pradėjęs sportinis „Datsun“ automobilis viso ralio metu neatsigynė ypatingo dėmesio.
Na, o pabaigai – tikra ralio puošmena. 1923 m. gamybos BSA motociklu visą ralio distanciją nuo Mažeikių iki Vilniaus įveikęs Alvydas Virginis pelnė apdovanojimą, kurį galima drąsiai pavadinti publikos simpatijų prizu. Net ir techninės problemos nesustabdė dvidešimtųjų stiliumi apsirengusio motociklininko, kuriam finiše Vilniuje įteiktas ralio elegantiškiausio dalyvio prizas.

Ralio dalyviai įveikę 412 km ilgio trasą vakarą pabaigė taure vyno Vilniaus Rotušėje. Pakyli nuotaika, gražūs prisiminimai ir naujos pažintys jiems nepasimirš dar ilgai. „ORLEN Lietuva Classic Rally“ misija prisidėti prie saugaus bei džentelmeniško vairavimo mūsų keliose, pristatyti techninį paveldą ir suvienyti klasikinių automobilių entuziastus mūsų šalyje įgyvendinta su kaupu.

„ORLEN Lietuva Classic Rally“ rezultatai

„Youngtimer“ klasė

1.    Adomas Rimša, Domantas Stavaris, BMW M3 1990 m.
2.    Žilvinas Juršys, Gediminas Alešiūnas, „Alfa Romeo Spyder“ 1980 m.
3.    Renaldas Gabartas, Jurgis Paplaitis, „Lancia Delta Integrale Evo“ 1994 m.
4.    Ričardas Rupkus, Loreta Nagulevičienė, „Triumph TR6“ 1976 m.
5.    Romas Tamulevičius, Karolis Domarkas, „Datsun 280z“ 1978 m.
6.    Vitoldas Milius, Rimantas Zapalskis, VAZ 2101 1974 m.
7.    Vaidotas Juraitis, Mindaugas Skaisgirys, „Audi 90“ 1985 m.
8.    Darius Astratovas, Kazimiera Astratovienė, BMW 735 1983 m.
9.    Mantas Babenskas, Gediminas Mumėnas, „Volkswagen Golf Rallye“ 1989 m.
10.    Erikas Tamašauskas, Paulius Mališauskas, „Volkswagen Kafer“ 1973 m.
11.    Karolis Raišys, Lina Rukevičiūtė, „Austin Rover Mini“ 1987 m.
12.    Ievgenij Rudak, Ignas Lukauskas, „Mini“ 1992 m.
13.    Rytis Lukauskas, Mindaugas Bulaišis, „Mini 1992“ m.
14.    Donatas Visockas, Vytenis Dziegoraitis, BMW 635 CSi 1988 m.

„Oldtimer“ klasė

1.    Vytautas Mašanauskas, Tomas Mašanauskas, „Jaguar MK2“ 1960 m.
2.    Linas Barščevičius, Erdvilas Ališauskas, „Volkswagen Kafer“ 1967 m.
3.    Vytenis Ališauskas, Paulius Ališauskas, Ričardas Ališauskas, „Volkswagen Kafer“ 1956 m.
4.    Gintaras Maksimavičius, Vilijus Blauzdžiūnas, „Moskvich 408“ 1966 m.
5.    Rolandas Ryliškis, Stasys Grigaliūnas, „Mercedes-Benz 250“ 1968 m.
6.    Mindaugas Kaziūnas, Kristina Kaziūnienė, MG A 1600 1959 m.
 

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas