„Nuo 2008 m, kai prasidėjo pasaulinė finansų krizė, žmonės linkę investuoti į materialius dalykus, tokius kaip nekilnojamas turtas, automobiliai ir juvelyriniai dirbiniai. Dėl šios priežasties senovinių automobilių kaina auga ir niekada nesuklysi tokį nusipirkęs,“ – pasakoja M. Breweris, paklaustas apie tai, į kokį automobilį verta investuoti.
„Jeigu kalbėtume apie modernias transporto priemones, tarkim, nuėjus į automobilių saloną, siūlyčiau dairytis į pagamintus „Volkswagen“ koncerno – „Škoda“, „Volkswagen“ ar „Audi“. „Volkswagen“ koncernas žinomas kaip patikimų ir paklausių automobilių gamintojas, todėl net ir parduodant naudotą šios grupės automobilį, jo vertė išlieka aukšta.“
Į klausimą, ką mano apie šiemet pasirodžiusias mašinas, M. Breweris yra kiek skeptiškas. Jo nuomone, šiuolaikinių automobilių gamintojai nebegamina išskirtinių automobilių.
„Nemanau, kad po 30 ar 40 metų jausime tokią nostalgiją modernioms mašinoms, kokią dabar jaučiame senoviniams automobiliams. Šiais laikais dauguma automobilių gamintojų didžiausią dėmesį skiria jo praktiškumui, o ne dizainui. Automobilis dažniausiai yra tik transporto priemonė, skirta nuvykti į darbą, tvarkyti verslo reikalus ar nuvežti šeimos narius,“ – teigė M. Breweris.
Vis dėlto jis pripažįsta, jog šiuolaikinių automobilių kokybė yra išskirtinė: „Tokios aukštos kokybės automobiliai, kokie yra gaminami dabar, nebuvo gaminami niekada transporto istorijoje. Žinoma, pasitaiko įvairių atvejų, tačiau apskritai konkurencija tarp gamintojų yra labai arši ir dėl to laimi vartotojas. Prieš dešimtmetį tikrai nebūtume galėję įsigyti šeimos automobilio, turinčio oro kondicionierių, oro pagalves, navigacinę sistemą, lengvo lydinio ratlankius, du liukus, automatiškai atsidarančius langus ir elektroninius veidrodėlius. Šiandien šią įrangą turintis šeimos automobilis jau nieko nebestebina“.
Paprašytas išduoti paslaptį, kaip jis sugeba sėkmingai derėtis pirkdamas automobilį, M. Breweris pataria rasti silpnąsias automobilio arba pardavėjo vietas ir jas išnaudoti savo naudai: „Svarbu nuo verslo reikalų pereiti prie asmeninio bendravimo. Pavyzdžiui, jeigu pradinė transporto priemonės kaina yra 10 tūkst. svarų, jo pardavėjui galima pasiūlyti sumokėti 9 tūkst. svarų ir įtaigiai papasakoti, kaip už šiuos pingus jis su šeima galės atostogauti penkių žvaigždučių viešbutyje. Jeigu pavyksta įtikinti pardavėją, kad tokios atostogos jam yra svarbios, dažniausiai pavyksta susiderėti ir dėl žemesnės kainos“.
„Wheelers Dealers“ laidos vedėjai Mike‘as Breweris ir Eddas China kiekvienoje serijoje gauna užduotį – nupirkti naudotą autmobilį, jį sutaisyti ir pelningai parduoti. M. Breweris, savo karjerą automobilių prekybos versle pradėjęs dar paauglystėje, suranda tinkamą transporto priemonę ir ją perleidžia į E. China rankas. Šis talentingas mechanikas geba naujam gyvenimui prikelti ir labiausiai sugadintą mašiną. Kai automobilis vėl gali leistis į keliones, charizmatiškasis vedėjų duetas jį išbando. Jeigu egzaminas išlaikytas, M. Breweris pradeda ieškoti automobilio pirkėjų.