Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 08 26

Atnaujintas „Seat Exeo“ – senosios „Audi A4“ brolis dvynys

Pastaruoju metu, vokiški automobiliai, atrodo, lyg prisikeltų antram gyvenimui, tačiau su kitokiais ženkliukais...
„Seat Exeo“
„Seat Exeo“ / Gamintojo nuotr.

Puikus pavyzdys – senesnis E klasės „Mercedes-Benz“, naujai atgimęs „Chrysler 300“ kėbule, o vėliau evoliucionavo į „Dodge Challenger“. Lygiai taip pat nužygiavo ir SLK kabrioleto platforma, vėliau naudota „Chrysler Crossfire“ modelyje.

Šį kartą buvusios kartos „Audi A4“ atgimė naujame „Seat“ šeimos flagmane – „Exeo“.

Nors ir rinkoje šis „Seat“ gyvuoja jau trečius metus, iš technologinės pusės, „Audi A4“ B7 modelio platforma jį gražina atgal į 2004-uosius. Taigi, pirkdami naują „Exeo“, įsigysite net septynių metų senumo automobilį. Žinoma, „Seat“ dizaineriai pasistengė, norėdami sukurti šiuolaikišką mašiną, tačiau iš pirmo žvilgsnio retas kuris pastebės, jog po kėbulu slepiasi atgyvenę mazgai.

Atnaujintas „Seat Exeo“ nuo savo pirmtako skirsis „Bi-xenon“ bei diodų (LED) žibintais, atnaujintu interjeru, šiek tiek patobulinta mechanine puse, kurią sudaro naujas 2,0 litrų TDI variklis, suporuotas su CVT transmisija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius