Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 02 15

Įstabaus dizaino italų naujovės: „Alfa Romeo Giulietta“ ir „MiTo“

Kaip ir anksčiau, „Alfa Romeo“ ir šįkart stebina nestandartiniu ir nenuobodžiu savo automobilių dizainu. Ir, anot jų pačių, artėjančiai Ženevos automobilių parodai šie „Fiat“ grupės atstovai ruošiasi kaip niekad atsakingai.
„Alfa Romeo Giulietta“
„Alfa Romeo Giulietta“ / „Alfa Romeo“ nuotr.

„Alfa Romeo“ Ženevoje pristatys mažiausiai du modelius: apie „Giulietta“ ir „MiTo“ jau kurį laiką sklando žinios, tačiau apie gandais apipintą ir ypač laukiamą koncepcinį sportinį kupė jie neužsimena. Įdomu – nejaugi italai neskelbs apie kupė pasirodymą iki pat parodos? Ar tiesiog nusprendė jį dar labiau patobulinti ir viešai dar nerodyti?

Pradėkime nuo „Giulietta“ modelio. Pavadinimas, praėjusiais metais prikeltas po daugiau nei dviejų dešimtmečių tylos, žada malonių netikėtumų italų gerbėjams.

Automobilis turės du turbininius variklius: 1.4 bei 1.8 litro. Pirmasis turės 170 AG, dviejų sankabų „Alfa TCT“ automatinę transmisiją bei mišriu režimu „tilps“ į 5.2 l/100 km kuro sąnaudas.

Antrasis – 235 AG bei 340 Nm turintis agregatas, kurio kuro sąnaudos, turbūt norint visus priversti galvoti apie ypač ekonomišką pirmąjį modelį, nėra skelbiamos.

Standartinėje „Giulietta“ kompeltacijoje jau bus šešios saugos oro pagalvės, dinaminė stabilumo kontrolė (DSC), Q2 elektroninis diferencialas bei kiti savaime suprantami privalumai kaip oro kondicionierius ar elektra valdomi langai.

17 colių skersmens ratlankiai taip pat bus siūlomi imant patį minimaliausią įrangos paketą, o papildomai bus galima užsisakyti 18 colių skersmens ratus.

Navigacija, 6.5 colių skersmens lietimui jautrus LCD ekranas, „Blue&Me–TomTom“ sistema valdyti telefonui – šie dalykai taip pat bus randami kiekviename „Giulietta“ modelyje.

Kita „Alfa Romeo“ naujovė – mažasis „MiTo“ modelis, prekybos salonuose pasirodysiantis balandį. Atnaujintas automobilis gaus kiek pakeistas kai kurias interjero detales bei papilnėjusį papildomos įrangos sąrašą. Taip pat bus ir „Quadrifoglio“ versija, turinti 170 AG. Keturių metrų ilgio mašinai tokia galia – tikrai ne maža.

Kartu su „Quadrifoglio“ modeliu bus galima užsisakyti ir 18 colių skersmens ratlankius, o  kiekviename tokiame automobilyje bus galima pamatyti chromuotas durų rankenėlės ir išorės veidrodėlius taip pat priekinių bei galinių žibintų detales, irgi padengtas blizgančiu chromu.

Viduje „MiTo“ galės turėti „Sabelt“ sportines sėdynes, dalinai dengtas „Alcantara“ oda bei daugybę įvairių niekučių automobilio salone. Viskas priklausys tik nuo noro (neretai - ir nuo piniginės galimybių) papildomai įrangai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius