-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 12 29

„Lancia Imperiale“ – nepriklausomo dizainerio Davido Cardoso akimis

„Lancia“ – įdomią istoriją turintis gamintojas, kuris jau senokai neišbrenda iš įvairiausių krizių. Viena jų – modelių identitetas.
Davido Cardoso sukurtas „Lancia Imperiale“ konceptas
Davido Cardoso sukurtas „Lancia Imperiale“ konceptas / Autoriaus nuotr.

Pastaruoju metu FIAT grupei priklausantis „Lancia“ stipriai bendrauja su „Chrysler“ – tokie patys modeliai JAV yra vadinami amerikietiško „Chrysler“ vardu, Europoje – itališku „Lancia“.

Prieš du tris dešimtmečiais pasiekęs ne vieną laimėjimą, pavyzdžiui, sukūręs neeilinio dizaino „Lancia Flavia“ ar Pasaulio ralio čempionate kelerius metus dominavusius „Lancia Delta Integrale“ bei „Stratos“ modelius, nestandartiniais sprendimais pasižymėdavęs italų gamintojas pastaruoju metu yra pranykęs.

„Kai „Lancia“ paskelbė apie naują „Thema“, kuri iš tiesų yra tik nauji, europietiški, drabužiai amerikietiškam „Chrysler 300“, dar kartą nusivyliau šiuo gamintoju. Nes net ir įdomiu dizainu sugebėję pasižymėti italai su „Thema“ kažko nepadarė iki galo. Nusprendžiau sukurti galimą kito italų modelio – „Thesis“ – pasekėją „Imperiale“, – Carscoop.com portalui teigė dizaino autorius Davidas Cardoso.

Jis pridūrė, kad pavadinimą „Imperiale“ įkvėpė praėjusio amžiaus vidurio itališkų prabangių automobilių vardai, o kėbulo linijas – aštuntajame dešimtmetyje gaminta „Lancia Gamma Berlina“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius