Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 19

Naujasis BMW 6 serijos kupė debiutuoja su „Bang & Olufsen“ garso sistema

Į Lietuvą tik šį rudenį atkeliavęs naujasis sportinis BMW 6 serijos kupė debiutavo visu gražumu ir garsumu. Vakar sostinės Pasažo skersgatvyje iškilmingai ir muzikaliai buvo pristatytas automobilis ir garsios danų kompanijos „Bang & Olufsen“ specialiai šiam modeliui sukurta garso sistema.
BMW 6 serijos kupė
BMW 6 serijos kupė / Gamintojo nuotr.

Oficialios BMW atstovės Lietuvoje „Krasta auto“ pardavimų ir rinkodaros vadovės Rasos Klimavičiūtės teigimu, galimybę savo automobilyje klausytis aukščiausios kokybės muzikos galės rinktis kiekvienas naujojo BMW 6 serijos kupė pirkėjas.

Anot „Bang & Olufsen“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Beola“ direktoriaus Naglio Nasvyčio, naujoji BMW 6 serijos automobilių high-end garso sistema tikrai garantuos dar neatrastus pojūčius – ji leis mėgautis švariais, kokybiškais ir dar didesnį vairavimo malonumą suteikiančiais mėgstamos muzikos garsais. 

Gamintojo nuotr./BMW 6 serijos kupė
Gamintojo nuotr./BMW 6 serijos kupė

BMW 6 serijos kupė bus montuojama 16 aktyvių garsiakalbių, palaikomų 1200 vatų galingumo stiprintuvų, kurie užtikrina aiškų ir švarų garsų skambesį. Tuo tarpu išskirtinis BMW patentuotas dizainas, sumažindamas žemų dažnių sukeliamą vibraciją, taip pat prisideda prie garso kokybės.

Naujoji „Bang & Olufsen“ garso sistema  turi ir „Dynamic Road Noise Compensation“ funkciją, kuri reguliuoja ir pritaiko aparatūros garsą prie išorinio triukšmo, pasikeitus kelio dangai ar oro sąlygoms lauke.

Pasirinkę šią garso sistemą, BMW 6 serijos kupė vairuotojai taip pat galės rinktis vieną iš dviejų garso sistemos režimų – „Studio“ režimas suteikia švelnų, vibruojantį garsą, kuris tiksliai atgamina skambantį vokalą, o „Expanded“ režimas „praplečia“ garsą ir keleiviams bei vairuotojui leidžia pasijusti taip, lyg klausytųsi muzikos didelėje salėje.

Išskirtinai kokybišką garsą taip pat papildo ir inovatyvus bei stilingas „Bang & Olufsen“ sistemos dizainas bei švelni perlų „Perls Glanz“ spalva  puikiai deranti prie prabangaus BMW 6 serijos kupė interjero ir apdailos medžiagų.

Gamintojo nuotr./BMW 6 serijos kupė
Gamintojo nuotr./BMW 6 serijos kupė

„Nors tai dar tik pirmasis šių kompanijų bendradarbiavimo vaisius, tačiau automobilyje sklindančios muzikos kokybė ir nepriekaištinga jos harmonija su naujuoju kupė, atrodo, nepalieka abejingų, kad BMW ir „Bang & Olufsen“ yra sukurti viens kitam“, – sako N. Nasvytis.

Anot R. Klimavičiūtės, naująjį BMW 6 serijos kupė su „Bang & Olufsen” garso sistema prabangių sportinių automobilių gerbėjai jau gali užsisakyti „Krasta auto” salonuose. Automobilio kaina prasideda nuo 280,6 tūkst. litų.

„Bang & Olufsen” yra viena pirmaujančių pasaulyje aukščiausios klasės vaizdo ir garso technikos gamintojų. Bendrovę įkūrė danų inžinieriai Peteris Bangas ir Svenas Olufsenas, 1925 m. ėmęsi radijo imtuvų gamybos. Šiandien bendrovė klientams siūlo aukščiausios klasės televizorius, muzikinius centrus, vaizdo grotuvus, mobiliuosius telefonus, garso įrangą automobiliams ir jachtoms, vaizdo ir garso techniką viešbučiams, namų kino sistemas ir kt. Daugiau nei 80 metų sėkmingai dirbančios bendrovės stiprybės – puikus gaminių dizainas, funkcionalumas ir aukštosios technologijos.

BMW 6 serijos kupė varikliai

Gamintojo nuotr./BMW 6 serijos kupė
Gamintojo nuotr./BMW 6 serijos kupė

BMW 650i Coupe (V8 benzininis variklis, BMW „TwinPower“ Turbo technologija su „High Precision“ tiesioginio degalų įpurškimo sistema).
Variklio darbinis tūris: 4,3 litrai, 407 AG prie 5500-6400 aps./min.
Didžiausias sukimo momentas: 600 N-m prie 1750-4500 aps.min.
Pagreitėjimas (0-100 km/val): 4,9 s
Vidutinės degalų sąnaudos pagal ES standartus: 10,4 l/100 km
CO2 emisija pagal ES standartus: 243 g/km

BMW 640i Coupe (6 cilindrų benzininis variklis, BMW „TwinPower“ Turbo technologija su „High Precision“ tiesioginio degalų įpurškimo sistema, vožtuvų valdymo sistema „Valvetronic“).
Variklio darbinis tūris: 2,9 kubiniai litrai, 320 AG prie 5800 aps./min.
Didžiausias sukimo momentas: 450 N-m prie 1300-4500 aps.min.
Pagreitėjimas (0-100 km/val): 5,4 s
Vidutinės degalų sąnaudos pagal ES standartus: 7,7 l/100 km
CO2 emisija pagal ES standartus: 179 g/km

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius