Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 02

Naujausias prancūzų darbas – „Peugeot 208“

Po ilgą laiką sklandžiusių gandų „Peugeot“ pristatė naująjį 208 modelį, pakeisiantį šiuo metu vis dar pardavinėjamą 207. Teigiama, kad prancūzai nepasidavė šiuolaikinei tų pačių modelių didinimo madai ir naujame modelyje išlaikė tokią pačią ratų bazę ir netgi padarė jį lengvesnį.
„Peugeot 208“ eksterjeras
„Peugeot 208“ eksterjeras / Gamintojo nuotr.

Praėjusią savaitę rašėme apie tai, kad legendinė „Peugeot“ GTI serija turėtų atgimti naujajame 208 modelyje. Neklydome – gamintojas patvirtino visus ore sklandžiusius gandus apie sportišką „Peugeot“ seriją. Prancūzai taip pat teigia, kad yra atsižvelgta į kritiką dėl prastai valdomo ankstesniojo 207 modelio.

„Peugeot 208“ yra 70 mm trumpesnis (3960 mm) ir 10 mm žemesnis (1492 mm), tačiau turi tokią pačią ratų bazę – 2540 mm – kaip jo pirmtakas. Vis tik didžiausią įspūdį kelia svoris – teigiama, kad lengviausias 208 sveria net 173 kg mažiau (975 kg) už 207. O bagažinės talpa padidėjo 15 l – dabar ji siekia 285 l.

Ankstesniojo 207 naudoti 1,4 ir 1,6 benzininiai varikliai bus pakeisti 1,0 ir 1,2 l VTi motorais. Jų galia – atitinkamai 75 ir 100 AG, o silpnesnis į aplinką išmes vos 99 g/km CO2 dujų. Renkantis 208, bus siūlomi ir penki dyzeliniai varikliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius