-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 02 22

„Opel Flextreme GT/E“ – futuristinis konceptas

Be abejo, šio automobilio premjera laukia kovos pradžioje Ženevoje. Vokiečiai išties pasistengė pagaminti futuristinį konceptą. Stebina ne tik išvaizda, bet ir nerealiai mažos degalų sąnaudos.
„Flextreme GT/E“
„Flextreme GT/E“ / Gamintojų nuotr.

Koncepto maksimalus greitis – 200 km/val. greitį, o iki 100 km/val. Jis sugeba įsibėgėti per 9 sek. Iš tiesų neblogas rezultatas. „Flextreme GT/E“ turi 150 AG išvystantį elektrinį variklį. Benzininis keturių cilindrų 1,4 l darbinio tūrio variklis reikalingas tik tam, kad įkrautų akumuliatorių. Priekiniais ratais varomas hibridas turėtų suvartoti tik 1,6 litro degalų, o anglies dvideginio emisija – iki 40 g/km.

Hibrido formos išduoda gamintojų pastangas sukurti itin aptakų automobilį. Frontalinis aerodinaminis oro srauto pasipriešinimo koeficientas sudaro 0,22 – mažiau nei žaliukas „Prius“ (0,25).

Su visiškai įkrauta baterija automobilis nuvažiuos 60 km/val., o įpilę pilną baką benzino – 500 km. Kad pilnai įkrautum akumuliatorius, užteks 3 valandų ir buitinio elektros lizdo. Kad akumuliatoriai būtų aušinami papildomai, automobilio gale padarytos angos. Ratlankiai – net 21 colio, o padangos su itin mažu pasipriešinimu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Važiuojant daugiau nei 50 km/val. greičiu už mašinos galinių ratų išleidžiami  aerodinaminiai sparnai.


 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius