-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 05 18

„Opel Zafira Tourer“: pirmos klasės transformeris

Frankfurto automobilių parodoje šį rudenį „Opel“ stende numatyta labai ryški premjera – bus pristatytas naujos kartos „Zafira Tourer“ minivenas. Jei tikėsime vokiečiais, jis pasiūlys aukštą kokybę, inovatyvias technologijas, ypač gerą funkcionalumo bei patogumo derinį ir naują dizaino filosofiją.
„Opel Zafira Tourer“ bus gaminama greta klasikinės „Zafira“
„Opel Zafira Tourer“ bus gaminama greta klasikinės „Zafira“ / Gamintojo nuotr.

Universalumo etalonas

Vienatūrio pavadinimas „Tourer“ žymi didelį šuolį į priekį: su naujai sukurta „Flex7“ sėdynių sistema, trečios kartos „Opel“ minivenas žada nustatyti naujus universalumo ir kokybės standartus.

Dar 1999 metais pristatytas pirmos kartos „Zafira“ vienatūris nustatė naujus salono universalumo standartus. Nereikėjo išimti ir kažkur sandėliuoti sunkias sėdynes norint vežti daugiau bagažo. Iki šiol, „Opel“ pardavė 2,2 mln. pirmos ir antros kartos „Zafira“ automobilių Europoje.

Naujosios „Zafira“ vizitinė kortelė – aukščiausio lygio universalumas. Inžinieriai patobulino „Flex7“ sėdynių sistemą – visa trečioji eilė gali būti nulenkiama į bagažo skyrių, o antrojoje nebeliko dviviečio „suolelio“. Antrą eilę sudaro trys atskiros ir individualiai reguliuojamos sėdynės.

Salone bus apstu vietos daiktams susidėti, čia bus ir „FlexConsole“ daiktadėžė tvirtinama ant specialių bėgių. Ji bus standartinė ir montuojama į visus „Zafira“ modelius. Papildomai bus galima užsisakyti ypač patogų „FlexRide“ dviračių laikiklį.

Dizainas

Sparno formos žibintai ir trapecijos formos ortakiai sukuria dinamišką bei sportišką išvaizdą. Lyginant su kitais „Opel“ modeliais, priekiniai LED žibintai turi tipinę gamai sparno formą.

Gamintojo nuotr./Opel Zafira Tourer bus gaminama greta klasikinės Zafira
Gamintojo nuotr./„Opel Zafira Tourer“ bus gaminama greta klasikinės „Zafira“

„Zafira“ apatinė įduba kyla aukštyn lyg ledo ritulio lazdos lankas. Tai vizualiai automobiliui suteikia judėjimo išraišką. Automobilio siluetas primena greitaeigį traukinį. Aerodinamiškas kėbulas važiuojant ženkliai mažina vėjo keliamą triukšmą.

Priekinių žibintų formos atsikartoja ir galiniuose žibintuose. Horizontali chromuota linija su „Opel“ ženkliuku tęsiasi iki pat galinių žibintų – galinės dalies dizainui tai suteikia sportiškumo.

Salone dominuoja dinamiškos ir išraiškingo formos bei erdvumo jausmas. Šviesi ir lengva poilsio atmosfera gali būti papildyta panoraminiais stogo langais.

Vairavimo komfortas ir saugumas

„Zafira Tourer“ važiuoklė buvo sukurta siekiant keliaujantiems suteikti išskirtinį patogumą ir saugumą. Lyginant su ankstesne karta, naujojo modelio ratų bazė ir tarpvėžės iš esmės padidino važiavimo komfortą bei dinaminį stabilumą. Ratų bazė lyginant su praeitos kartos modeliu padidėjo 57 mm.

Miniveno priekinė ašis pagaminta kaip „Insignia“ automobilyje. Ji turi izoliuotą porėmį ir „McPherson“ statramstį. Tuo tarpu galinės ašies išdėstymas minivenų segmente yra unikalus. Taip pat kaip ir „Astra“ modelyje, ją sudaro sudėtinė alkūninė ašis su mechanine Vato svirtimi. Nauda – neleidžiamas joks šoninis ašies judesys, automobilis važiuoja tolygiau ir yra tiksliau valdomas. Be to, ji lengvesnė ir kompaktiškesnė. Taip pat, dėl tokio sprendimo galima jau minėta dviračių laikymo sistema „FlexRide“.

VIDEO: „Opel Zafira Tourer": pirmos klasės transformeris

Retai minivenuose sutinkama ir prisitaikanti važiuoklės kontrolės sistema. Ji važiuojantiems leidžia vairuoti dinamiškiau, didina stabilumą ir tuo pačiu saugumą. Galima rinktis vieną iš trijų rėžimų: standartinį, komfortabilų ir aktyvų, sportišką.

Didesnis saugumas

Inovatyvios pagalbinės sistemos didina komforta bei bendrą saugumą. Radaro principu veikia naujoji atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio matuojanti sistema. Sistema sumažina automobilio greitį užfiksavusi kliūtį priekyje.

Gamintojo nuotr./Opel Zafira Tourer bus gaminama greta klasikinės Zafira
Gamintojo nuotr./„Opel Zafira Tourer“ bus gaminama greta klasikinės „Zafira“

„Zafira Tourer“ debiutuos ir antros kartos „Opel Eye“ priekinė kamera. Ji perspės vairuotoją apie netyčinį nukrypimą iš eismo juostos, bet jos sugebėjimai patobulinti. Dar kelios naujienos: apie galimą susidūrimą persirikiuojant informuojanti sistema ir automatinio parkingo sistema.

Varikliai

Šį rudenį prekyboje pasirodysiantį „Zafira Tourer“ modelį bus galima rinktis su vienu iš trijų turbodyzelinių variklių. Tai 81 kW, 96 kW ir 121 kW galios 2,0 litro darbinio tūro variklio variacijos. Benzininių asortimentą sudaro du mažesnio tūrio, degalus taupantys varikliai su turbinomis – 1,4 litro 88 kW arba 103 kW galios.

Netrukus po „Zafira“ debiuto pasirodys ir „ecoFLEX“ suslėgtomis gamtinėmis dujomis bei suskystintomis dujomis varomos modifikacijos.

„Opel“ siūlys du „Zafira“ modelius

Dabartinė „Opel Zafira“ bus siūloma šalia naujos rafinuotesnės „Zafira Tourer“. „Opel“ vienatūrių gamoje ji prisijungs prie „Agila“, mažosios „Meriva“, ir „Zafira“. Abu „Zafira“ modeliai bus gaminami išskirtinai „Opel“ Bochumo gamykloje Vokietijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius