Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 03 20

Panevėžio autobusų parką šiemet papildys ekologiški autobusai

Šiais metais Panevėžio autobusų parkas pasipildys ekologiškais autobusais – panaudojant Europos Sąjungos paramos lėšas planuojama įsigyti šešis hibridinius elektra ir dyzelinu varomus autobusus. Susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio įsakymu Panevėžio miesto savivaldybei šiam tikslui paskirta beveik 4,8 mln. litų ES sanglaudos fondo paramos.
Hibridinis elektra ir dyzelinu varomas autobusus
Hibridinis elektra ir dyzelinu varomas autobusus / Organizatorių nuotr.

ES paramos dėka ekologiškos viešojo transporto priemonės pasieks ir kitus Lietuvos miestus. Iki balandžio pabaigos Kaunas įsigys 24 suspaustas gamtines dujas naudojančius autobusus. Šiauliai ketina įsigyti 8 tokius autobusus.

Ekologiškų transporto pirkimo sutartis taip pat planuoja pasirašyti Vilniaus ir Klaipėdos miestų savivaldybės. Vilnius planuoja pirkti 18 suspaustas gamtines dujas naudojančių autobusų ir 13 žemagrindžių troleibusų, Klaipėda – 12 suspaustas gamtines dujas naudojančių autobusų.

Visi didieji miestai, išskyrus sostinę, planuoja praplėsti savo dviračių takų tinklą.

Iš viso 2007–2013 m. laikotarpiu Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio miestų viešojo transporto parkus turėtų papildyti daugiau kaip 80 ekologiškų transporto priemonių. Be to, miestuose numatoma atnaujinti viešojo transporto infrastruktūrą, nutiesti arba rekonstruoti beveik 22 km dviračių takų. Šiam tikslui suteikiama ES parama sieks 75,4 mln. litų.

Panevėžio mieste numatoma rekonstruoti senus dviračių takus, esančius Nemuno ir Vasario 16-osios gatvėse bei Kultūros ir poilsio parke – iš viso apie 3,6 km. Be to, po Smėlynės gatvėje esančiu tiltu, kur dviračių takas pavojingai ribojasi su upe, planuojama įrengti apsauginį atitvarą.

Šie darbai ir investicijos miestuose pagerins susisiekimą, sudarys palankesnes sąlygas naudotis viešuoju transportu, važiuoti dviračiais. Tikimasi, kad tai padės spręsti transporto spūsčių ir oro taršos problemas, kurios dažniausiai kyla dėl nepakankamos viešojo transporto plėtros ir nuolat augančio individualių transporto priemonių skaičiaus.

Minėti projektai įgyvendinami pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius