Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 10 22

Paruoštas pirmasis pardavimui skirtas „Nissan Juke-R“

Gyvenimą pradėjęs tik kaip koncepcija, „Juke-R“ jau tapo realybe. Po didelės sėkmės žiniasklaidoje – visi iki vieno žurnalai ar portalai varvino seiles apie jį rašydami – „Nissan“ pristato pirmąjį pardavimui pagamintą egzempliorių.
Nissan Juke-R
Nissan Juke-R / Gamintojo nuotr.

Nors „Nissan“ šį automobilį pristatė visiškai nenorėdami jo gaminti serijiniu būdu, tačiau publikos dėmesys ir žurnalistų liaupsės šiuos planus pakeitė. Buvo nutarta pradėti gaminti „Juke-R“ ir pardavinėti jį tiems, kas gali sumokėti 1,7 mln. litų. Taip, palyginti su eiliniu „Juke“, tai kosmoso dydžio suma.

Tačiau nebūtina iškart spjaudytis ugnimi, sakant, kad „nėra už ką tiek mokėti“. Vis gi „Juke-R“ yra krosoveris, kuris turi „Nissan GT-R“ sielą. Tai reiškia, kad ir variklis ir važiuoklė pasiskolinti būtent iš pastarojo automobilio. Taip pat nereikėtų pamiršti, kad kol kas, tai labai ribotos gamybos apimties automobilis, kuris kolekcionierių garažuose brangs ne dienom, o valandom.

Primanema, po "Juke-R" variklio dangčiu montuojamas 3,8 l, V6 variklis, turintis 545 AG. Varomas jis visais keturiais ratais ir nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3 sekundes. Tuo tarpu „Juke-R“ versija su raidele S turi ir homoluguotus saugos lankus, kurie atitinka FIA keliamus reikalavimus. Trumpiau tariant, tai mažas ir labai, labai piktas automobilis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius