Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 12 07

Seksualios merginos ir automobiliai susitinka reklamose

Reklamos industrija keičia automobilių reklamų tendencijas. Įvairius lenktynininkus naujausiose reklamose pakeitė seksualūs modeliai.
Karolina Kurkova ir „Mercedes-Benz CLS“
Karolina Kurkova ir „Mercedes-Benz CLS“ / Gamintojo nuotr.

Rodos, reklamų kūrėjai suvokė, kad net ir didžiausi automobilių gerbėjai reklamose mieliau matytų TV ar kino žvaigždes, modelius ir seksualias dainininkes nei, tarkim, Michaelį Schumacherį.

Puikus pavyzdys – „Mercedes-Benz CLS“ reklama, kurioje šalia automobilio pozuoja „Victoria's Secret“ modelis Karolina Kurkova. Šios fotosesijos fotografas – puikiai mados pasaulyje pažįstamas Craigas McDeanas, o visos kampanijos pristatymas suplanuotas per Berlyno mados savaitę sausio mėnesį.

Gamintojo nuotr./Victoria Beckham ir Range Rover Evoque
Gamintojo nuotr./Victoria Beckham ir „Range Rover Evoque“

Tuo tarpu „Range Rover“ apie savo naują „Evoque“ visureigį pranešė pasinaudodami „Twitter“. Žinutes šioje aplinkoje išplatino ne patys, o paprašė tai padaryti aukštosios mados modelių, tokių kaip Daisy Lowe. Jų ilgai įtikinėti apie modelio išskirtinumą nereikėjo – juk jo interjerą kūrė pati Victoria Beckham.

Gamintojo nuotr./Uma Thurman ir Alfa Romeo Giulietta
Gamintojo nuotr./Uma Thurman ir „Alfa Romeo Giulietta“

Gegužės mėnesį „Alfa Romeo“ pristatė naująją „Giulietta“. Apie premjerą sužinojo ne tik automobilių gerbėjai, bet ir visa kino pramonė. Pati „Kill Bill“ ir „Pulp Fiction“ žvaigždė Uma Thurman dalyvavo pirmoje modelio fotosesijoje. Mums naujausios automobilių reklamos velniškai patinka...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius